Huawei skočio na 40. mjesto ljestvice najvrjednijih brendova na svijetu kuće Brand Finance.
Drugu godinu zaredom, Huawei se našao na listi najvrjednijih svjetskih brendova, što je rezultat uspješnih prodajnih rezultata flagship uređaja te inovativnih globalnih marketinških kampanja
Brand Finance, vodeća svjetska kuća za vrednovanje brendova, na svojoj posljednjoj objavljenoj listi 500 najvrjednijih brendova na svijetu za 2017. godinu, uvrstila je Huawei na 40. mjesto. U odnosu na prošlu godinu to predstavlja skok od sedam pozicija, a prema procjeni britanske kuće, ukupna vrijednost Huawei brenda iznosi 25,23 milijarde dolara, što je za čak 28 posto više nego lani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu