Huawei skočio na 40. mjesto ljestvice najvrjednijih brendova na svijetu

Autor: Poslovni.hr , 17. veljača 2017. u 15:08
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

U odnosu na prošlu godinu to predstavlja skok od sedam pozicija, a prema procjeni britanske kuće, ukupna vrijednost Huawei brenda iznosi 25,23 milijarde dolara.

Huawei skočio na 40. mjesto ljestvice najvrjednijih brendova na svijetu kuće Brand Finance.

Drugu godinu zaredom, Huawei se našao na listi najvrjednijih svjetskih brendova, što je rezultat uspješnih prodajnih rezultata flagship uređaja te inovativnih globalnih marketinških kampanja

Brand Finance, vodeća svjetska kuća za vrednovanje brendova, na svojoj posljednjoj objavljenoj listi 500 najvrjednijih brendova na svijetu za 2017. godinu, uvrstila je Huawei na 40. mjesto. U odnosu na prošlu godinu to predstavlja skok od sedam pozicija, a prema procjeni britanske kuće, ukupna vrijednost Huawei brenda iznosi 25,23 milijarde dolara, što je za čak 28 posto više nego lani.

Komentirajte prvi

New Report

Close