Husky je nova analitička (big data) platforma kojom Combis, tvrtka kći Hrvatskog telekoma planira snažnije iskoračiti u ponudu IT usluga za financijsku industriju.
Platforma je premijerno predstavljena na osmom Combis Finance Dayu u Zagrebu. Husky omogućuje bankama i kartičarima da monetiziraju velike količine podataka koje su njihovi sustavi prikupili o transakcijama kreditnih kartica, korištenju bankarskih mobilnih aplikacija te korištenju mobitela. Ivan Maričević, direktor sadržaja Combis Finance Daya kaže da su se usmjerili na analitiku velikih podataka i novu EU regulativu o međubankarskim naknadama za platne transakcije na temelju kartica. "Čak 92 posto sudionika smatra da im big data pomoći učiniti poslovanje uspješnijim", kaže Maričević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu