Hrvatski Telekom nagrađen je značkom Google partnera

Autor: Poslovni.hr , 07. srpanj 2014. u 12:28
.

Ovim priznanjem Google je još jedanput potvrdio stručnost HT-a nakon što ga je 2012. odabrao kao prvog Google Premier partnera u regiji specijaliziranoga za oglašivačke kampanje putem Google AdWordsa za male i srednje poduzetnike.

  • Ovim priznanjem Google je još jedanput potvrdio stručnost HT-a nakon što ga je 2012. odabrao kao prvog Google Premier partnera u regiji specijaliziranoga za oglašivačke kampanje putem Google AdWordsa za male i srednje poduzetnike
  • U tijeku je i posebna akcija HT-a u kojoj korisnici usluge ne plaćaju jednokratnu naknadu za postavljanje kampanje od 300 kn

 

Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, zadovoljio je sve potrebne kriterije i od Googlea primio prestižno priznanje – značku Google partnera. Ovim priznanjem Google je još jedanput potvrdio stručnost Hrvatskog Telekoma nakon što ga je 2012. odabrao kao prvog Google Premier partnera u regiji specijaliziranoga za oglašivačke kampanje putem Google AdWordsa za male i srednje poduzetnike.

Hrvatski Telekom je tako pokazao da ima napredno znanje o AdWordsu, da je maksimalno unaprijedio izvedbu klijenata tako što je implementirao preporučene najbolje primjere iz prakse na njihovim računima te da ima dovoljan opseg aktivnosti tako što ispunjava zahtjeve za potrošnju na upravljanim računima.

Dugogodišnje iskustvo na telekom tržištu kao i bogato iskustvo u oglašavanju dodatni su vjetar u leđa uspješnosti AdWords kampanja Hrvatskog Telekoma.

Hrvatski Telekom kao Google AdWords Premier partner obrtnicima te malim i srednjim poslovnim korisnicima omogućuje oglašavanje na Googleu po načelu: ključ u ruke, gdje HT upravlja online kampanjama korisnika i osigurava njihovu učinkovitost putem kontinuirane optimizacije.

Oglašivački paketi Hrvatskog Telekoma namijenjeni su malim i srednjim poduzetnicima koji prepoznaju oglašavanje na internetu kao vrijedan alat za povećavanje svoje prisutnosti na internetu te povećavanje broja klijenata. U tijeku je i posebna akcija Hrvatskog Telekoma u kojoj korisnici usluge ne plaćaju jednokratnu naknadu za postavljanje kampanje od 300 kn. Akcija traje do 31. srpnja 2014.

Više o AdWords paketima HT-a pogledajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close