Domaća aplikacija Jenz proširila se na australsko tržište na kojem je sklopila suradnju s dvije kompanije – najvećom australskom tvrtkom za proizvodnju morskih plodova KB Food Company i građevinskom tvrtkom Glenvill Group, u kojima se pokazala kao dobar alat za povezivanje zaposlenika uslijed lockdowna.
Hrvatski “Instagram za zaposlenike” pomaže unaprijediti internu komunikaciju unutar kompanija. Zaposlenici mogu objavljivati službeni i zabavni sadržaj te se tako bolje povezati. Usto aplikacija ima nekoliko glavnih funkcionalnosti koje se bave internom komunikacijom i povratnim informacijama poput službenih obavijesti, objava i profila djelatnika, statusa odsutnosti, „Pohvali kolegu“, anonimnog pretinca prijedloga i žalbi te anketa.
Popularnost grade i u Hrvatskoj
Jenz je nastao prije dvije godine unutar IT tvrtke Q kao interni startup, no zahvaljujući dobrim rezultatima razvio se u zasebnu tvrtku. Prošlu godinu započeli su s 1000 korisnika, a ta je brojka do kraja 2021. narasla na 10.000.
Uz Australiju, ove godine planiraju daljnje širenje na područje zapadne Europe i Skandinavije.
“Jenz ima viziju biti vodeća globalna aplikacija za interne komunikacije, a kompanijama pomažemo da povećaju angažman zaposlenika i unaprijede organizacijsku kulturu. Smatramo da imamo veliki potencijal na tržištu Australije iz razloga što je Jenz namijenjen svim modelima poslovanja – rad na daljinu, uredski ili hibridno”, istaknuo je Marko Kučić, izvršni direktor Jenza.
Jenz svoju popularnost gradi i u Hrvatskoj. Od prošle godine u svom portfelju imaju i Orbico Hrvatska čijih čak 500 zaposlenika koristi Jenz. U Orbicu ističu da im je upravo Jenz pomogao da bolje rješavaju interne izazove, a čak 95 posto njih u internom je istraživanju istaknulo da im aplikacije pomaže da bolje upoznaju svoje kolege. Prvi korisnik u Hrvatskoj bila je konzultantsko-revizorska tvrtka Deloitte Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu