Hoteli kasne s korištenjem novih mobilnih tehnologija

Autor: Marija Crnjak , 02. travanj 2017. u 22:00
Foto: Thinkstock

Primjer pametnog korištenja tehnologije naveo je Davor Tremac iz Ubera, koji se ovog ljeta na Jadranu sprema pokrenuti uslugu uberBOATS.

Tehnologija i mobilne komunikacije omogućile su razvoj ekonomije dijeljenja koja je stvorila nove turističke divove poput Airbnb-a i Ubera, izmijenile su imidž destinacijama, a tradicionalnim hotelima su dale mogućnosti za gradnju novih programa odanosti i ugađanja gostima.

Hoteli su se u utrku uključili sporije, ali u sljedeće dvije godine i taj segment turizma, posve će se transformirati zahvaljujući tehnologijama, složili su se sudionici konferencije 3T – Tourism, Travel&Tech, održane u organizaciji časopisa Bug. 

Trebamo još puno raditi
Ivana Budin Arhanić iz Valamar Rivijere otkrila je kako 40% prihoda kompanija ostvaruje u izravnom kontaktu s gostima, zahvaljujući tehnologijama koje koriste kako bi zadržali goste, te ih privukli nazad. "Imamo i puno podataka o gostima koji nam omogućuju da osmislimo marketinške aktivnosti no, i dalje nemamo dovoljno kvalitativnih koje možemo koristiti za strateške i marketinške poteze, poput informacija što naručuju u našim restoranima, i na tome još trebamo raditi", kaže. Tomislav Zovko iz tvrtke ZigZag, koja upravlja s oko 600 apartmana u Hrvatskoj, Srbiji i Austriji, tvrdi kako im je tehnologija omogućila standardizaciju usluge i jednostavno upravljanje te ključno – da upoznaju svoje goste.

"Hotelski i apartmanski gosti značajno se razlikuju, naši u apartmanima u prosjeku imaju dva noćenja, za to vrijeme maksimalno obilaze destinaciju i istražuju nove. U pravilu se ne vraćaju, jer traže nova iskustva pa sni ne trebamo truditi oko njihova povratka", pojašnjava Zovko.  Ujedno ističe da je korištenje tehnologija i dalje bauk dijelu privatnog smještaja, što je jedan od razloga zbog kojeg u Hrvatskoj još nije zaživio model integralnog hotela. No, novi igrači na tržištu polako mijenjaju tu sliku. Emanuel Tutek iz Horwath HTL-a ističe da, uz izuzetak nekoliko kuća uključujući Valamar, većina hrvatskih hotela uopće ne koristi tehnologiju za upoznavanje gostiju. Primjer pametnog korištenja tehnologije naveo je Davor Tremac iz Ubera, koji se ovog ljeta na Jadranu sprema pokrenuti uslugu uberBOATS.

Neograničene mogućnosti
"Tehnologiju koja nam je u cestovnom prometu omogućila standardizaciju usluge, u nautičkom prometu planiramo iskoristiti tako da korisnicima omogućimo brz i siguran transfer, a vlasnicima glisera maksimalnu iskorištenost broda, bez vožnje praznog glisera koja je izuzetno skupa. Tehnologija nam tu pruža masu mogućnosti, od jednostavnog transfera do cjelodnevnih izleta po Jadranu", kaže Tremac. 

Komentirajte prvi

New Report

Close