U Las Vegasu se ovih dana održava najveći svjetski sajam potrošačke elektronike – Consumer Electronics Show (CES) na kojem svoja tehnološka rješenja izlaže više od 2000 tvrtki iz 160 zemalja diljem svijeta.
Među globalnim kompanijama kao što su Samsung, Lenovo, Sony, Panasonic, svoje inovacije predstavljaju i dva start upa iz Poduzetničkog inkubatora PISMO – tvrtka Grow i Hiroma Design.
Pametne naočale tvrtke Grow za gluhe trebale bi olakšati život za 72 milijuna ljudi koliko ih na svijetu ima problem sa sluhom.
„Dok se osobi koja je gluha ili ima oštećen sluh govori, njoj naše naočale kroz titlove na ekranu pokazuju naše riječi i ona nas razumije! Ovo je jedinstvena inovacija koja se pojavila na ovom sajmu u dijelu zdravlje i wellness“, rekla je vlasnica tvrtke Josipa Bencek.
Tvrtka Hiroma Design izradila je aplikaciju Moopies, a želja im je, kako je pojasnila Mateja Vedrina, bila da se djeca povežu s likovima u njoj, kako bi vrijeme koje provode ispred ekrana kontrolirali roditelji. Aplikacija je edukativna, ali posebna jer su kroz nju djeca učitelji, a ne učenici.
I Grow i Hiroma Design pobjednici su izbora najboljih poduzetničkih ideja u 2021. godini prema izboru prekograničnog projekta CROWN koji provodi Razvojna agencija SIMORA. Ističu kako su zahvalni Sisačko-moslavačkoj županiji što imaju priliku sudjelovati u projektu i što su dobili ovakvu podršku, a nadaju se da će im CES donijeti investitore.
Osim Growa i Hiroma Designa iz Poduzetničkog inkubatora PISMO, na CES-u sudjeluju još četiri hrvatske kompanije – Orqa, sportreact, Iron Bull i Codelab.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu