Investitor Nenad Bakić u manje je od 24 sata uspješno proveo dio reforme obrazovanja o kojoj političari jalovo raspravljaju već više od 24 godine. Njegova crowdfunding kampanja na Indiegogou nazvana “BBC micro:bit – STEM revolucija u školama”, a koju organizira kroz udrugu Croatian Makers, u rekordno je kratkom roku prikupila više od 60 tisuća dolara potrebnih za kupnju 3600 BBC micro:bit kompleta za učenje matematike, programiranja i robotike. Zahvaljujući tome već iduće školske godine učenici šestih i sedmih razreda u 360 škola diljem Hrvatske imat će praktičnu nastavu u području STEM-a (Science, Technology, Engineering and Mathematics).
Nakon inicijalnog uspjeha ove crowdfunding kampanje, kojoj je inicijalno trebala trajati dvadeset dana, Bakić je podigao cilj i najavio da mu je sada cilj skupiti 100 tisuća dolara i dovesti STEM u 500 škola.
Do 17 sati u srijedu u kampanji je prikupljeno 71,9 tisuća dolara od 453 donatora.Najveći donator ovog projekta dosad je Gavin Susman koji je donirao 6000 dolara, slijede Nenad i Rujana Bakić s 3000 dolara donacije, Ivica Mudrinić također s 3000 dolara donacije i predsjednica CISEx-a Tajana Barančić koja je donirala 2500 dolara.
No, na popisu većih donatora još je niz poduzetnika i tvrtki. Tako je donaciju od 1500 dolara dalo učilište Algebra, zatim EY s 1500 dolara, Idea studio/Pandopad s 1500 dolara, Danijela i Igor Haralović s 1500 dolara, Zlatko H. s 1500 dolara, Ivana B. s 1500 dolara, Ivana Šoljan s 1500 dolara, Mario Petrović s 500 dolara, Obitelj Malla iz tvrtke Fingere s 1500 dolara, Mario Berišić s 1500 dolara, Damir Lesničar s 1500 dolara, PINKDROIDS s 1500 dolara, 2i Film s 1000 dolara, Ante Mandić iz IN2 s 450 dolara, Croteam s 1500 dolara, Krešimir Macan s 1500 dolara, iZone s 1000 dolara, Ankica Mamić i Agencija IMC s 1500 dolara, Robert Ilijas – Instantor d.o.o. s 1500 dolara, ICERTIAS (Robert i Mirjana Slavecki) s 1500 dolara, Ivan Barać s 1500 dolara, Alan Sumina iz Nanobita sa 1500 dolara, Robert Buljevac s 500 dolara, Five + Shoutem s 1500 dolara, Saša Cvetojević s 1500 dolara i Mislav Tolušić s 1500 dolara.
Kampanja “BBC micro:bit – STEM revolucija u školama” uslijed ovog je uspjeha iskočila na čelno mjesto najpopularnijih obrazovnih kampanja na Indiegogou.
Nenad Bakić je početkom prošle godine predstavio vlastiti brzi program uvođenja robotike u osnovne škole u Hrvatskoj. U međuvremenu je interes za taj program pokazala čak i susjedna Srbija.
Bakićeva udruga ‘Institut za razvoj i inovativnost mladih’ (IRIM) sredinom travnja 60 osnovnih škola donirala je s 400 edukacijskih robota mBota i pokrenuti robotičku ligu Croatian Makers. Nakon toga dodatno je proširila aktivnosti.
Bakić kaže da je školstvo u Hrvatskoj danas lošije nego u njegovo vrijeme, a da se nužne promijene odgađaju u nedogled.
“Paradoks je da je jaz između obrazovanja u Hrvatskoj i u ostatku razvijenog svijeta veći nego ikad, ali da je istovremeno tehnologija omogućila da se taj jaz kroz robotiku premosti lakše nego ikad”, zaključuje
Bakić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.A ovim jadnicima što deru po todi, todo daje, ali anonimno. Daje puno, bez brige. Jednom je dao cijelu novu kuću. Zato radije vi dajte, opet ću reći, makar životinjama. Mačke i psi na ulicama se smrzavaju. Pomognite njima. Ljudi se snađu
Sve ok, trebali su dati više. To je moj stav. A to govori koliko su spremni dati zajednici koja im je omogućila bogatstvo. Mrvice. Bakić je ipak dao puno više, a on i gospođa 6000 dolara, a neki samo 1000-1500. Neki koji pametuju u medijima
Zašto ovo nije označeno sa plaćeni oglas.
[/quote]
A kome su nastetili pitam vas ja? Dali su 1.500 dolara, pomogli nekom djetetu dobiti robota i dobili malo reklame na Bakicevoj oglasnoj ploci. Samo zato sto nije anonimno, nije dobro djelo? Nemojte tako.
Zašto ovo nije označeno sa plaćeni oglas.
Uključite se u raspravu