Iz Googlea su najavili promjene u tražilici koje će se odraziti na sadržaj koji će se prikazati pri vrhu prilikom pretraživanja pojmova i događaja. Dosad je na njihovoj tražilici favoriziran najnoviji sadržaj vezan uz određenu temu, no Google to sada želi promijeniti i na vrhu ili pri vrhu prikazati izvornu priču o određenoj temi, odnosno članak u kojem su otkrivene informacije "koje inače ne bi bile poznate".
Kako prenosi Zimo, takve nove informacije uvijek prenose i bojni drugi mediji pa se s vremenom originalni članak zagubi među brojnim drugim rezultatima pretraživanja tako da ga veliki broj ljudi uopće ne pročita.
Google to želi ispraviti kako bi novinari i mediji koji su zaista otkrili neku priču i napisali originalni članak dobili veću pozornost čitatelja. Također, prilikom prikazivanja rezultata pretraživanja tražilica će uvažiti i izvor, odnosno kredibilitet izvora na kojem je taj sadržaj objavljen, a koji će ovisiti o "povijesti kvalitetnog novinarskog izvještavanja", kao i nagradama koje su medij, odnosno novinari osvojili.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu