CUPRA u automobilskom svijetu predstavlja sofisticiranost, sportske performanse, moderan dizajn i drugačiji pristup vožnji. To prati i Formentor, prvi model sa 100%-tnim DNK-om marke CUPRA koji je ekskluzivno dizajniran i proizveden pod samostalnom palicom.
Ime Formentor dobio je po najljepšem i najimpresivnijem rtu na španjolskom otoku Mallorci u Balearskom otočju. Objedinjuje sve atribute te lokacije, a oni se očituju u području vanjskog dizajna ovog SUV coupéa s vrhunskim performansama. Stijene rta, koje svoj oblik duguju udarima vjetra, poslužile su dizajnerskom timu kao nadahnuće za bočne izbočine koje odišu dinamičnošću i osjećajem kretanja, čime se dodatno naglašavaju svestrane odlike i emocionalnost automobila.
Iznimno uspješno pogođen dizajn eksterijera kod mnogih izaziva divljenje, pa se za Formentorom okreću i mladi i stari i žele jedan primjerak za sebe. Da to nije prazna priča potvrđuju i iznimno uspješni prodajni rezultati, kako na europskoj, tako i na domaćoj, hrvatskoj sceni.
Tome u prilog ide i izvrsno pripremljena pogonska grupa koja pokriva prestižne benzinske inačice od 150 do 310 KS, a nisu izostavljeni niti ljubitelji dizelske konjice. Moderna i ekološki iznimno pogodna je e-Hybrid verzija koja dozvoljava i više od 50 kilometara dosega isključivo na zelenu energiju – samo na električni pogon.
Spoj modernog dizajna i tehnologije osim na samom vozilu vidljiv je i na novoj kampanji napravljenoj u suradnji s vodećom hrvatskom Out-of-Home kopanijom Go2Digital. Popularan SUV coupé model sada vas može iznenaditi u 3D kreativnom rješenju na kutnom LED ekranu – Illusion screen. Ovaj ekran koristi tehniku anamorfne iluzije koja iskrivljuje vizual. Na taj se način stvara iluzija trodimenzionalnosti na ravnoj površini kada se promatra iz zadane točke gledišta.
Upravo je tom novom tehnologijom dobiveno da nađete li se u City Center One Westu, dobijete dojam kako CUPRA Formentor lebdi iznad vas, te da gotovo da imate mogućnost dotaknuti ga, ili pak staviti dlan ispod njega. Nema sumnje kako je u punom smislu riječi postignut pravi ‘WOW’ efekt.
– CUPRA Formentor model je u čiji smo uspjeh uvjereni od njegovog dolaska na naše tržište, a što se pokazalo sasvim opravdanim po dosadašnjim prodajnim rezultatima. Uz novu 3D kampanju na Illusion screenu isto smo tako uvjereni u daljnju popularizaciju marke CUPRA na hrvatskom tržištu – izjavio je Tomislav Rogić, direktor marke CUPRA.
Za potrebe ovakvih posebnih kampanja koriste se specifične lokacije koje mogu ponuditi grandiozne razmjere predstavljanja. Ovog puta za ‘WOW’ efekt odabrana je pozicija digitalnog lifta u CityCenterOne Westu rekli su nam iz Go2Digitala.
Video pogledajte ovdje.