Online trgovine moraju imati svoje fizičke trgovine izjavio je na konferenciji OMGCommerce Damjan Geber, kreativni direktor Brigade, tvrtke koja se bavi optimizacijom prodajnih mjesta.
Primjer je Ikea, koja je nedavno otvorila web trgovinu u Hrvatskoj, a mnogo ulaže u optimizaciju svog fizičkog prodajnog prostora što je predstavio regionalni web menadžer Christian Clitu. Naglasak OMGCommercea bio je na turizmu. Tako je Ivan Brozović iz Degordiana govorio o uspjehu kampa Šimuni, a tim #BIRAJZADAR o uspjehu Zadra kao destinacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu