Facebook je putem Twittera objavio da počinje isprobavati novi podsjetnik koji će korisnike pitati žele li podijeliti članak koji još nisu otvorili. Pop-up će, prenosi tportal, korisnike podsjetiti da članak pročitaju, no ako to ne žele oni ga i dalje mogu objaviti. Glasnogovornik Facebooka je naglasio da će ovaj zanimljiv dodatak doći do sveukupno šest posto korisnika koji Facebook pokreću na Androidu.
‘Danas počinjemo s testiranjem novog načina promoviranja informiranog dijeljenja novinskih članaka. Ako objavljujete članak koji niste pročitali, pokušat ćemo vas ohrabriti da ga ipak otvorite prije nego što ga podijelite s drugima.’ piše u objavi.
Podsjetnik je nešto manji od onog kojeg koristi Twitter koji je značajkom razjario velik broj korisnika koji bi, primjerice, članak pročitali negdje drugdje i onda u objavi jednostavno pokušali objaviti poveznicu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu