Facebook “napumpava” podatke koliko korisnika može vidjeti neku reklamu na njegovim platformama, objavio je u srijedu Reuters pozivajući se na istraživanje agencije Pivotal Research Group. Njihovo istraživanje pokazuje kako Facebook Ads Manager tvrdi kako je potencijalni doseg u SAD-u u dobnoj skupini od 18 do 24 godine 41 milijun korisnika, a u skupini od 25 do 34 godine 60 milijuna. No, problem je u tome što toliko stanovnika u tim dobnim skupinama u Americi – nema.
Naime, Pivotal ističe kako podaci iz popisa stanovništva pokazuju da je prošle godine u SAD-u živjelo 31 milijun ljudi u dobi između 18 i 24 godine te 45 milijuna u skupini između 25 i 34 godine. Drugim riječima, podaci Facebooka su napuhani između 10 i 15 milijuna ljudi. Na upit medija za pojašnjenjem ovakve razlike, iz Facebooka su poručili su kako su njihovi podaci dizajnirani da procjene koliko ljudi može vidjeti određenu reklamu i nisu povezani s brojem stanovnika na određenom području.
Procjene su temeljene na nekoliko faktora, poput navika korisnika i njegovih lokacijskih podataka s uređaja, tvrdi najveća svjetska društvena mreža. Podsjetimo, u rujnu prošle godine otkriven je nesrazmjer u Facebookovim podacima o trajanju gledanja reklama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu