Nakon manje od pola godine, priča s videozapisima na Facebooku se mijenja.
Razlog je sasvim jednostavan – oglašivači nisu baš najzadovoljniji prikazom njihovih videooglasa negdje u sredini videozapisa na najpopularnijoj društvenoj mreži svijeta.
Koncept sličan prikazivanju reklama na TV postajama nije im “sjeo” i oglašivači žele jamstvo da će njihovi oglasi sigurno biti viđeni, piše Zimo.
Jedno, možda i jedino takvo jamstvo jest upravo prikazivanje videooglasa prije nego što započne video koji korisnici žele vidjeti. Upravo onako kako je to na platformi YouTube, gdje smo se već svi naučili da odgledamo uvodni oglas.
Iako analitičari tvrde kako i oglasi koji se prikazuju u sredini originalnog videozapisa imaju odličnu gledanost, oglašivače to ne zanima previše, oni žele prikazivanje oglasa na početku. I Facebook je krenuo s testiranjem te opcije, iako za sada nisu službeno komentirali navedenu vijest.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu