Popularna aplikacija za čavrljanje WhatsApp do danas nije imala niti jedan reklamni banner, no vremena se mijenjaju. Njihov vlasnik Facebook silno želi unovčiti reklamni potencijal WhatsAppa koji dnevno privlači oko jednu milijardu sretnih korisnika.
Kako piše N1, njihov plan je uvođenje specijalnog gumba kojim oglašivač na Facebooku s klijentima može komunicirati izravno putem WhatsAppa. Specijalni gumb korisniku omogućuje da oglašivača kontaktira pozivom ili porukom odaslanom putem poznate chat aplikacije.
Ova značajka počela se pojavljivati na Facebooku još prošle godine, a kompanija je službeno potrvrdila da će uslugu proširiti na Sjevernu i Južnu Ameriku, Afriku, Australiju i većinu Azije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu