Najveća svjetska društvena mreža Facebook lansirala je u utorak novu mobilnu aplikaciju – Slingshot.
Riječ je o svojevrsnom odgovoru Facebooka na popularnu aplikaciju Snapchat, koju je vodeća društvena mreža ranije navodno željela kupiti za 3 milijarde dolara, ali bez uspjeha.
Za korištenje Slingshota potrebno je snimiti fotografiju ili video, obogatiti ih tekstom ili grafikama te poslati grupi prijatelja. Međutim, 'kvaka' je u tome što primatelji poruke neće moći vidjeti što ste im poslali ako oni ne pošalju nešto natrag vama. Drugim riječima, za učinkovito korištenje aplikacije potrebna je aktivnost i primatelja i pošiljatelja poruke.
"Sa Slingshotom smo vidjeli priliku da stvorimo nešto novo i drugačije: prostor u kojem možete dijeliti svakodnevne trenutke s mnogo ljudi odjednom", kaže se na službenom blogu aplikacije.
Riječ je o drugom proizvodu Facebookovog odjela Creative Labs, nakon mobilne aplikacije za vijesti Paper koja je lansirana početkom godine uz popriličnu pompu, premda na kraju nije masovno zaživjela među korisnicima.
Podsjetimo, Facebook je prošloga tjedna preuranjeno objavio Slingshot na Appleovom Appstoreu, a zatim povukao aplikaciju nekoliko sati kasnije, tvrdeći kako im se sve to dogodilo "slučajno".
Slingshot je sada dostupan na preuzimanje na App Storeu i Google Playu.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu