Američka kompanija Facebook izašla je u javnost s podatkom da ima oko 2 milijuna aktivnih oglašivača što je za 33% više od podataka iz srpnja prošle godine.
Velika većina tih oglašivača koji su postavili svoj oglas u proteklih trideset dana na tu društvenu mrežu čine male i srednje velike kompanije.
Sheryl Sandberg, izvršna direktorica Facebooka naglasila je da male kompanije nisu tehnološki toliko napredne te kako je do njih relativno teško doprijeti, ali i podatak da preko trideset milijuna malih kompanija ima svoj profil na Facebooku.
Kompanija je lansirala i mobilnu aplikaciju za oglašivače s kojom mnogo jednostavnije mogu kontrolirati svoje kampanje.
Facebook nije otkrio podatak koliko novaca male kompanije troše na svoje oglašavanje u odnosu na velike, ali se pretpostavlja da je cifra između 5 i 50 dolara dnevno. Velike kompanije za usporedbu godišnje potroše i do nekoliko milijuna dolara.
Prema Sandberg, najveći porast tržišta oglašivanja bilježe Europa, Bliski istok, Afrika i Azija, piše Reuters.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu