Nema više “sitnih slova” i lova u mutnom, korisnici od sutra dodatno zaštićeni

Autor: Poslovni.hr/Hina , 03. rujan 2015. u 09:44
Foto: Thinkstock

Ta mjera donesena je zbog prigovora korisnika, koji su smatrali da im cijena i uvjeti korištenja usluga nisu na jasan način pojašnjeni.

Operatori elektroničkih komunikacija od petka, 4. rujna, morat će prikazati sve naknade i ukupni iznos fiksnih troškova na zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa, objavila je u četvrtak Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM).

Kako se navodi u priopćenju HAKOM-a, u petak stupa na snagu odredba Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga o obvezi navođenja osnovnih cijena i svih pripadajućih naknada na samom zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa za uslugu i tarifu koju je korisnik odabrao, prema važećem cjeniku operatora s kojim korisnik želi zasnovati pretplatnički odnos.

Na taj način će svi korisnici, bez provjere cjenika, na samom zahtjevu biti upućeni u sve fiksne mjesečne troškove usluge i tarifnog modela koje će plaćati na mjesečnom računu, prije stavljanja svojeg potpisa, kojim potvrđuju da su upoznati s općim uvjetima poslovanja, uvjetima korištenja izabranog tarifnog modela ili paketa te cijenom, navodi se u priopćenju.

Ta mjera donesena je zbog prigovora korisnika, koji su smatrali da im cijena i uvjeti korištenja usluga nisu na jasan i transparentan način pojašnjeni prilikom sklapanja ugovora, odnosno da nisu dobili sve potrebne informacije. U HAKOM-u se nadaju da će se ovime izbjeći situacije u kojima su korisnici bili iznenađeni ukupnim troškom na mjesečnom računu.

Najveći učinak ove mjere očekuje se pri prodaji elektroničkih komunikacijskih usluga izvan poslovnih prostora operatora ili takozvanoj prodaji "od vrata do vrata", gdje su i uočeni najveći problemi u jasnom i nedvosmislenom predočavanju troška usluge za korisnike, navode iz te regulatorne agencije.

HAKOM poziva korisnike da na samom zahtjevu, prije potpisa, provjere piše li doista ista cijena koja im je i usmeno predstavljena, a sve moguće nepravilnosti u primjeni odredbe od strane operatora ili njihovih prodajnih predstavnika prijave toj agenciji.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Kod mene na ugovoru (reditu s bankom pise) d abanka zadrzava pravo dfa u roku od 15 dana zatrazi povrat cijelog iznosa.
Kada sam rekao zasto ej to napisanno, osim genijalnog “to nam je spranca” rekli su da je to za slucaj kada se prestane placati da banka moze brze realizairati ovrhu.
Kada sam to rekao neka tako i napisu kao razlog, opet ono” to je spranca i to s ene moze mijenjati”.
Mogu li sada to promijeniti?

New Report

Close