EuropeTrack je izgradio snažan, profitabilan posao praćenja flote vozila s Travel Logom. Riječ je o jednostavnoj i ekonomičnoj aplikaciji koja tvrtkama omogućuje bolje razumijevanje troškova, korištenja i sigurnosnih karakteristika vlastitog voznog parka.
EuropeTrack, tvrtka sa sjedištem u Nizozemskoj, bavi se praćenjem flote vozila u sedam europskih zemalja. EuropeTrack čini praćenje flota jednostavnim i pristupačnim za sve velike tvrtke uz zahtjev za praćenje raznih karakteristika poput vremena vožnje, lokacije vozila, radnih sati, potrošnje goriva i proizvodnje ugljičnog dioksida. EuropeTrackova aplikacija jednostavna je za korištenje i razlikuje se od ostalih sličnih aplikacija na tržištu.Ova je tvrtka imala zadovoljne kupce, no suočavali su se mnoštvom izazova s postojećim tehnološkim partnerima. Trebalo im je pouzdano upravljačko rješenje za povezivanje tako da bi mogli nastaviti i nuditi vrhunsku uslugu svojim klijentima.
Njihov dotadašnji tehnološki partner im nije pružao pouzdanost, roaming uvjete, značajke upravljanja troškovima i razinu automatizacije koja je bila potrebna kako bi se omogućilo da njihovo poslovanje postane profitabilno te da bilježe rast.EuropeTrack se odlučio obratiti Tele2 kako bi dobili rješenje za povezivanje. Tele2 rješenje omogućuje EuropeTrack kontrolu troškova roaminga, što je za njih bilo ključno. EuropeTrack sada ima mogućnost stvoriti automatizirana rješenja kojima bi se zadovoljile individualne potrebe njihovih klijenata. Njihovi klijenti dobili su kvalitetnu uslugu, a EuropeTracku se ne naplaćuje roaming podataka kada su vozila izvan svojih ugovorenih geografskih područja što je do tada bio slučaj.
˝To je srž onoga što mi u Tele 2 radimo. Slušamo što naši kupci žele i stvaramo rješenja koja su prilagođeno njihovim potrebama, trenutno, a i u budućnosti˝, tvrdi Rami Avidan, direktor M2M. EuropeTrack je odmah uvidio vrijednost Tele2 rješenja, rješenja koje se nije moglo dobiti od drugih davatelja usluga. Imali su nekoliko izbora M2M partnera, ali odabrali su Tele2 zbog mreže, mogućnosti upravljanja troškovima i sporazuma oko roaminga.
"Prije odabira Tele2, kada bi se mreža srušila mi nismo imali rješenja. S Tele2 imamo više mreža za rješavanje problema", navodi Jasper Algra, direktor EuropeTracka. EuropeTrack je nakon usvajanja Tele2 M2M rješenja primijetio i znatan napredak u svom poslu. Troškovi povezivanja smanjeni su za 50 posto, a EuropeTrack bilježi rast od 15 posto u svom poslovanju izvan Nizozemske. "Tele2 roaming cijene su nam dopustili da ekonomično rastemo i izvan našeg domaćeg tržišta", poručuje Algra. U budućnosti, EuropeTrack očekuje proširenje posla, a osim toga planiraju i ponuditi više rješenja za upravljanje prometom organizacijama javnog i privatnog sektora. S partnerima poput Tele2, EuropeTrack je siguran u uspjeh i implementaciju mnogih novih inovativnih rješenja za tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu