Nakon što se u nešto više od tjedan dana dogodila tri zrakoplovna incidenta u kojima su zbog svađe oko sjedala letovi morali biti preusmjereni, postavlja se pitanje što će zrakoplovne tvrtke učiniti po ovom pitanju kako bi putnicima pružili sigurnost i prije svega dolazak na željeni cilj u pravo vrijeme.
Ključni problem naravno leži u činjenici da aviokompanije zbog financijske dobiti pokušavaju "ugurati" što više sjedala u što manje prostora, a to često dovodi do slabog komfora uslijed čega i nastaju ovakvi incidenti.
Foto: Airgodesign.com
Singapurska tvrtka AirGo Design osnovana prošle godine čini se ima vrlo kvalitetno rješenje za ovaj problem, a zrakoplovna sjedala dizajnira prema podacima 3D skeniranja ljudskog tijela što sjedala čini ergonomski savršena, piše Business Insider.
Sjedala su dizajnirana tako da spriječe putnike da si međusobno smetaju, a osim toga nude dovoljno prostora za protezanje, kao i TV ekran koji se za razliku od sadašnjih povlači odozgora kako bi doživljaj gledanja bio komotniji.
Foto: Airgodesign.com
Glavni tehnološki direktor AirGo-a Alireza Yaghoub tvrdi da u ovaj učinkoviti tehnološki sustav treba uložiti, ali čini se da zrakoplovne kompanije idu u drugom smjeru:
– Zrakoplovne tvrtke najveći dio novca ulažu u putnike prve klase, koji im se čine vrjedniji – zaključuje Yaghoubi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu