Entrio širenjem u beskontaktna plaćanja cilja rast od 50 posto

Autor: Bernard Ivezić , 09. siječanj 2018. u 22:01
Na Outlook festivalu u Puli tvrtka je lani testirala pametne narukvice/Duško Marušić/PIXSELL

U prošloj godini preko Entrija organizirano je oko 900 događanja i izdano više od 200 tisuća ulaznica.

Prvi domaći fintech iskorak u 2018., godini od koje se očekuje da će označiti početak velike tehnološke revolucije u financijskoj industriji diljem Europske unije pa tako i u Hrvatskoj, u utorak je napravio Entrio.

Zagrebačka tvrtka, koja drži vodeću poziciju u prodaji ulaznica i kontroli pristupa za festivale i poslovna događanja u Hrvatskoj, širi se u novu vertikalu: beskontaktna plaćanja. Berislav Marszalek, osnivač i direktor Entrio tehnologija kaže da im novi posao u suradnji s britanskim RFID igračem Glownetom otvara prostor za rast prihoda veći od 50 posto u 2018. godini i daljnje povećanje broja zaposlenih. Entrio je lani, prema podacima Fine, povećao prihod za 18 posto na 860,6 tisuća kuna. Neto dobit bila mu je 31,9 tisuću kuna, a zapošljavao je sedam radnika.

Trgovački i zabavni centri…
"Do sada smo bili usmjereni na distribuciju ulaznica za festivale i druga glazbena događanja te registraciju i kontrolu ulaza za radionice, konferencije i druga poslovna događanja, a sada, širenjem na cashless payment možemo tražiti prilike mnogo šire, kako izvan Hrvatske, tako i šire u smislu korisnika", kaže Marszalek. Nabraja da im posao s Glownetom otvara priliku da uđu u zabavne parkove, trgovačke centre, ali i događanja poput zagrebačkog Adventa. Navodi da su to u tišini testirali tijekom prošle godine na šest festivala u Hrvatskoj i Crnoj Gori.

 

Marszalek

Sada ćemo tražiti prilike šire, izvan Hrvatske i kod drugih korisnika.

Među inima na Outlooku, Dimensionsu i Weekend Media Festivalu u Hrvatskoj te Southern Soul Festival u Crnoj Gori. "Rezultati su bili odlični, a naše rješenje iskusilo je više od 50 tisuća posjetitelja", kaže Marszalek. Britanski Glownet, pak, u suradnji s raznim partnerima, poput PayPala, već radi u 23 države i koristilo ga je više od milijun ljudi. Među inima, za svoje okupljanje iskoristio ga je najveći coworking igrač na svijetu WeWork, zatim The Next Web (TNW) te Moto GP u Barceloni.

U Entriju navode da ga je koristio i Ultra Music Festival u Južnoj Africi. Na naš upit znači li to da su dogovorili posao s Ultrom u Splitu za ovu godinu, a što je poslovna prilika na koju je 2015. ukazao Agrokorov mStart isporučivši Ultri vlastito rješenje Event Wallet, Marszalek kaže da nisu ništa takvo dogovorili.

Smanjili broj suvlasnika
"U Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji te u Crnoj Gori ima mnogo festivala, koje posjećuju turisti iz regije ali i šire, znači koji su jako dobro posjećeni, i to je svakako naša poslovna prilika", ističe Marszalek. Navodi da je samo lani preko Entrija organizirano više od 900 događanja te izdano više od 200 tisuća ulaznica. U pripremama za ovu godinu, navodi, otkupio je vlasničke udjele od većine suvlasnika. Entrio je dosad bio d.o.o. s najviše osnivača u Hrvatskoj, njih čak 28.

  "Uspjeli smo pokazati da domaći pravni okvir ne podržava grupna ulaganja u startupe, ali za daljnji razvoj Entrija, uz veliku zahvalu svim dosadašnjim ulagačima, odlučili smo smanjiti broj suvlasnika i tako lakše poslovati", zaključuje Marszalek.

Komentirajte prvi

New Report

Close