David Skala i Mihovil Staroveški, apsolvent i student s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu prijavila su se na natječaj "Hrvatska pamet Hrvatskoj" s projektom CroMarin.
Riječ je o razvoju prve specijalizirane nautičke košulje koja bi štitila zdravlje nautičara. "Košulja je izrađena od vrhunskog materijala, sa tehnički-tehnološki vrlo dotjeranim i inovativnim detaljima, načinom proizvodnje koji joj daje dodatnu funkcionalnost te sigurnost samom korisniku za vrijeme njenog korištenja. Izrađena je od posebnog pamuka koji se oplemenjuje raznim premazima što materijalu daje dodatnu vrijednost kao što su zaštita od gužvanja, masnoće, vode, UV zraka itd.", kažu Skala i Staroveški te nadodaju kako su šavovi košulje prošiveni s koncem koji je UV senzibilan i koji reagira na sunčeve zrake. Tako, ukoliko su UV zrake štetne, konac poprimi crvenu boju, što je indikator da se treba skloniti sa sunca ukoliko je to moguće.
Isto tako, ugrađene su i dodatne komponente koje košulju svrstavaju u high-tech proizvod i daju joj pridjev – pametna. A i sami dizajn košulje je potpuno drugačiji i odskače od klasičnih košulja, kaže dvojac s Ekonomskog fakulteta koji se i sami bave jedrenjem što im je puno pomoglo kod osmišljavanja ovog proizvoda. "Dugogodišnje aktivno bavljenje jedrenjem i ljubav prema nautici omogućili su nam da jako dobro upoznamo sve bitne odrednice ovog sporta, bilo profesionalnog ili rekreacijskog. Godinama se susrećemo s važnosti nautičke opreme za svakog nautičara, posebice kada se radi o kvaliteti materijala, inovativnosti i cijeni. U razgovoru s prijateljima kao i natjecateljima na raznim regatama zaključili smo kako na tržištu nedostaje inovativna, visokokvalitetna odjeća namijenjena baš nautičarima, bilo profesionalcima ili onima koji se bave rekreativno jedrenjem, koja će ujedno biti i zaštita od vjetra, sunca i soli te moderno dizajnirana prema najnovijim modnim trendovima. Tu vidimo košulju kao prvi takav proizvod na tržištu i htjeli bi popuniti jednu od rijetkih niša koje još nisu iskorištene", tvrde autori projekta čija je vizija potrošačima ponuditi proizvod vrhunske kvalitete, inovativan i superioran, koji će promijeniti njihov doživljaj nautičkog turizma.
"Želimo postati vodeći proizvođač odjeće za nautičare na hrvatskome tržištu. Kvaliteta i inovativnost proizvoda kao i dostupnost naših proizvoda u svim marinama biti će naše glavne odlike", kažu Skala i Staroveški koji s potrošačima žele graditi odnos temeljen na povjerenju i ponudi jedinstvenog proizvoda. Na tržištu se, kažu, žele predstaviti kao mala i dinamična kompanija vodeća u kvaliteti, dizajnu i tehnološki usavršenim materijalima.
"Glavni ciljevi obuhvaćaju zajedničku suradnju s profesionalnim dizajnerom i realiziranje modernog te ekskluzivnog proizvoda, a zatim ćemo pokušati pozicionirati proizvod na tržištu kao hrvatski proizvod provjerene kvalitete i dizajna. Pokušat ćemo zauzeti još nezasićeni dio tržišta i otvoriti novu nišu. Zatim bi putem marina razvili široku distribucijsku mrežu i učinili naš proizvod dostupan potrošačima tijekom 2016. godine. Na kraju želimo razraditi i strategiju širenja na inozemna tržišta, prije svega Italiju, Francusku i Grčku", kažu Skala i Staroveški po kojima se dobrobit nautičke košulje CroMarin očituje u kreiranju potpuno novog proizvoda, spajanju moderne tehnologije i odjeće, zaštiti zdravlja i sigurnosti nautičara te poboljšanju njihovog doživljaja nautizma. Koliko su upoznati s poduzetničkom scenom, do sada još nisu primjetili da je netko pokušao napraviti nešto slično na tom polju, kako u Hrvatskoj tako i u svijetu. Baš zato smatraju da je ovo odlična prilika da zauzmu dobar položaj na tržištu.
"Košulja je neizostavan odjevni predmet svakog nautičara i kao takav zaslužuje unapređenje u funkcionalnosti, primjeni i dizajnu u smjeru nautizma. Od ostale nautičke opreme razlikuje se u tome što bi košulja bila funkcionalna na brodu, a opet modernog dizajna i elegancije, te bi se s njom moglo izaći na večeru na kopno. Na taj način bi imali univerzalnu košulju primjenjivu u različitim situacijama što do sada također nitko nije napravio", tvrde autori CroMarina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu