Online kupnja raste, a svoj veliki procvat doživjela je i tijekom pandemije koronavirusom. Iako je korona u obliku u kakvom smo je upoznali u ovom trenutku nekoliko koraka iza nas, uvriježeno je mišljenje da navike formirane tada ostaju dugoročno. Zašto? Zato što su ljudi vidjeli da može i drugačije, a da je online kupnja trend koji nikako ne smijemo zanemariti dokazuje i aktualno istraživanje Shopper’s Mind 2021, provedeno u suradnji istraživačke agencije Valicon, online platforme Jeftinije.hr i digitalne agencije iPROM.
Prema tom istraživanju u Hrvatskoj se bilježi učestalost i intenzitet online kupnje, a najviše se kupuje u kategorijama mode, elektronike, ljepote i zdravlja. Prosječna vrijednost kupnje pritom iznosi 630 kuna i veći dio Hrvata kupuje barem četiri puta godišnje.
Lideri u implementaciji
Ako se bavite bilo kakvom prodajom, bilo proizvoda ili usluga, integracija web shopa u vaše poslovanje čini se kao logičan izbor. Ako uzmemo u obzir da danas postoje kvalitetna integralna rješenje e-trgovine u oblaku, onda je to usuđujemo se reći opcija koja više i nije opcija, već potreba uzrokovana tržišnom utakmicom.
Samo nekoliko klikova u tražilici dovelo nas je efikasnog rješenja za vašu web trgovinu, a riječ je o Dynamicweb softverskom rješenju za e-trgovinu u oblaku. Integracijom ovog rješenja nećete dobiti tek “praznu ploču”, već rješenje koje će vam omogućiti pravi uzlet. Dynamicweb uključuje sve, od mogućnosti upravljanja sadržajem, digitalnog marketinga, e-trgovine i upravljanja informacijama o proizvodima (PIM). Na koncu, moguće ga je integrirati s globalnim ERP rješenjima, a može raditi i neovisno, bez integracije, ovisno o poslovnoj odluci i poslovnoj polici klijenta.
DignetSoftware Zagreb jedan je od europskih lidera u implementaciji Dynamicweb rješenja. Implementirana rješenja u regiji koriste, primjerice, Potomac Grupa (Croata kravata), Diversus Res (Heraldi) kao predstavnici modne industrije, ACO građevinski materijali, kao predstavnik proizvodnje i prodaje građevinskog materijala, Xylon Sarajevo (proizvođač podnih obloga) zajedno sa sestrinskom firmom Futura Floors iz Njemačke i niz drugih.
Razlozi zbog kojih trebate razmisliti o integraciji e-trgovine u svoje poslovanje su mnogobrojni. Možemo početi od mogućnosti povećanja prodaje. S e-trgovinom ste dostupni uvijek, bez radnog vremena te imate veći doseg. Niste ograničeni na lokalno tržište ili kapacitet fizičke trgovine, automatski prodajete više i možete prilagoditi svoje zalihe potrebama svojih kupaca. Također, svoje usluge ili proizvode možete prodavati u inozemstvu, prilagođavajući cijene globalnom tržištu.
Nadalje, ako imate proizvod i uslugu bez fizičke lokacije, možda ju ni ne morate imati. Ako uvedete e-trgovinu, pohrlili ste za najekonomičnijim načinom za razvoj vašeg poslovanja. Nema visokih razina početnog kapitala, a nema ni mjesečnih davanja za prostore. Većinu ulaganja ćete zapravo otplatiti ranom dobiti od prodaje.
Kada kupujemo u online okruženju, sve prečesto ovisi od prezentacije vašeg proizvoda i usluge. Za osiguranje spomenute dobiti potrebna je i strategija prezentacije vaših proizvoda i usluga. Cilj je odmaknuti se od konkurencije i fokusirati se na jedinstvenost. Budući da su web-mjesta vizualna, internetske trgovine pružaju vam neograničene mogućnosti da svoje artikle predstavite na estetski ugodan način i istaknete se iz gomile. Vaši se proizvodi mogu prikazati pomoću fotografija, video zapisa ili GIF-ova. Na raspolaganju vam je čitav niz pristupačnih alata za promociju vaših proizvoda.
Da ne spominjemo da su platforme za e-trgovinu vrlo dobro pozicionirane u Googleu i da algoritmi osiguravaju da sve što je navedeno na web stranicama bude visoko rangirano u rezultatima pretraživanja.
Odličan izbor za početnike
Kupac može kupovati izravno od vas nakon traženja artikla na mreži, bez napuštanja doma ili interakcije s prodavačem. Potrošači očekuju da će roba biti dostupna odmah, a e-trgovine odgovaraju na te potrebe. Budući da kupnja putem interneta ne zahtijeva posjet maloprodajnoj trgovini, a proizvodi se mogu poslati s bilo kojeg mjesta na svijetu, potrošači nisu ograničeni na trgovine u svojoj blizini. Prema KPMG-u, glavni razlog zašto ljudi kupuju online je taj što to mogu učiniti kad god žele s bilo kojeg mjesta na planetu. To znači da je e-trgovina pun pogodak.
Zamislite da možete predvidjeti što će se i kada kupiti od vas. Zamislite da svoju ponudu možete prilagoditi potrebama svakog kupca. Zamislite da možete usmjeriti svoje klijente da kupe određene proizvode. Te stvari nisu posve moguće kada se vodi fizička trgovina, ali se mogu postići s internetskom trgovinom. Niz alata daje vam uvid u kupovne navike potrošača i pomaže vam ne samo da personalizirate ponudu već i brzo odgovorite na potrebe svojih kupaca i promjenjive trendove. To je jedan mali korak prema većoj prodaji i opravdavanju vaše egzistencije, a prečesto je za početak potreban tek odabir dobrog rješenja. Dynamicweb odličan je izbor za početnike, ali i one koji o prodaji i prodajnim kanalima znaju puno više – zato što integrira sve ono što vam je potrebno!
Sadržaj omogućio DignetSoftware