Dvije IT tvrtke iz Zagreba i Splita zajednički nadmudrile Google i Facebook!

Autor: Bernard Ivezić , 12. svibanj 2020. u 14:27
Foto: Getty Images

Najveće oglašivačke mreže na svijetu ne nude raspodjelu budžeta kod svoje konkurencije pa su taj problem oglašivačima Airt i SeekAndHit riješili uslugom Captn.ai.

Captn.ai prva je marketinška softverska usluga razvijena u Hrvatskoj koja koristi umjetnu inteligenciju. Riječ je o platformi za optimizaciju oglasnih kampanja po više različitih i u pravilu, konkurentskih platformi. Za početak, Captn.ai nudi optimizaciju kampanja koje idu na različite oglašivačke kanale na Googleu, Gmailu, YouTubeu, Facebooku i Instagramu. U planu im je podržati i druge platforme poput Yandexa i Binga.

Nova softverska usluga nastala je kao plod suradnje dvije hrvatske tvrtke: zagrebačkog AI startupa Airta i splitske digitalne agencije SeekAndHit.

Davor Runje, suosnivač Airta kaže da je Captn.ai zamišljen da bi poduzetnicima smanjio utrošak vremena na optimiziranje kampanja i do 25 posto smanjio njihove troškove. Navodi da kampanje često ne idu po jednoj mreži, primjerice samo Googleovoj ili samo Facebookovoj.

“Češće je situacija da se rade kampanje gdje se primjerice 20 posto budžeta alocira na search oglase na Google tražilici, 40 posto na display oglase na Google mreži te 40 posto na Facebook mreži. No, niti jedna od tih mreža ne pruža mehanizam za automatsko optimiziranje raspodjele budžeta između konkurentskih kanala iz jasnih poslovnih razloga”, kaže Runje.

Dodaje da su stoga udružili snage sa SeekandHitom da bi riješili taj problem poduzetnicima. SeekAndHit je zadužen za razvoj aplikacije i njenu integraciju s oglašivačkim platformama, dok Airt radi na izradi AI enginea koji omogućava predikciju i preraspodjelu budžeta.

Mario Frančešević, osnivač SeekAndHita ističe da im je cilj raditi na automatizaciji cijelog oglašivačkog procesa na internetu zbog niza razloga. Navodi da se u optimizaciji online oglasnih kampanja često mogu dogoditi i ljudske greške, a ima i mnogo zamornog, ručnog rada.

“Captn.ai rješenje, uz optimizaciju kampanja, omogućuje i automatizaciju dijela izvještavanja, što također omogućava znatnu uštedu vremena, posebno u većim marketinškim agencijama”, zaključuje Frančešević.

Komentirajte prvi

New Report

Close