Hrvatska IT tvrtka Špica Sustavi, koja se bavi razvojem rješenja za poslovnu učinkovitost i čiji je core business razvoj sustava za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa, predstavila je svoje cloud rješenje pod nazivom All Hours.
Mladen Gunjević, Business Development Manager u Špici, pojasnio je da All Hours obuhvaća elektronsko slanje zahtjeva zaposlenika za godišnji odmor, višerazinsko odobravanje/odbijanje zahtjeva i jednostavan pregled tko je od zaposlenika kad na godišnjem ili odsutan zbog drugog razloga.
“Sukladno zakonskim propisima, zaposlenici na e-mail dobivaju obavijest o tome je li njihov zahtjev odobren ili odbijen. Tako se smanjuje mogućnost pogreške i potreba za administracijom, a bitno pojednostavnjuje proces u odjelu ljudskih potencijala.
To znači da se djelatnici u HR-u mogu baviti drugim poslovima, dok se zaposlenici registriraju preko kartice, mobitela, računala ili biometrijom”, pojašnjava Gunjević. Rješenje je u cloudu što znači da se sve rješava bez hardvera, odnosno preko mobitela i računala.
“Ipak, ako se radi o proizvodnom poduzeću, moguće je instalirati terminale za evidenciju radnog vremena na lokaciji kupca i tako obavljati registraciju radnog vremena preko kartica. Evidencija osim prijave i odjave zaposlenika uključuje i niz drugih aktivnosti: mogućnost slanja zahtjeva prema Zakonu o radu čime zaposleniku na e-mail dolazi obavijest je li zahtjev prihvaćen ili odbijen, što vrijedi i za slobodne dane.
Zatim odabir kategorija za obračun plaća, izvoz tih podataka i povezivanje sa sustavom za obračun plaća, te analitika i izvješća prema potrebama voditelja i Uprave“, navodi Gunjević. Poslodavci putem web stranice Špice mogu besplatno testirati All Hours 14 dana i vidjeti odgovaraju li im sve opcije.
Sve češće mjere produktivnost
U Špici su uočili kako u pandemiji poslodavci sve češće bilježe radno vrijeme kako bi mjerili produktivnost zaposlenika.
Tvrtka je dio grupacije Špica International sa sjedištem u Sloveniji, uredima u Hrvatskoj, Srbiji i BiH te predstavništvom u Crnoj Gori. Osim u regiji, gdje zapošljavaju oko 300 IT stručnjaka, posluju i u inozemstvu u više od 30 država i s više od 4000 instalacija sustava.
U Hrvatskoj su prisutni već 25 godina, a osim rješenja All Hours razvili su rješenja Time&Space (ima mogućnost prijave i odjave pomoću otiska prsta, skena lice i rožnice) i MyHours (projektno praćenje radnog vremena – koliko se vremena uložilo u neki projekt, tko je od zaposlenika koliko i što radio na njemu, a time je moguće pratiti i povrat ulaganja u projekt).
“Imamo više od 1000 klijenata i partnera koji koriste naša rješenja u različitim segmentima. Najpopularnija i najtraženija su rješenja za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa, ali i rješenja za pametno upravljanje skladištima, koja pojednostavljuju i optimiziraju poslovanje poslovnih subjekata, smanjuju administraciju i povećavaju produktivnost što u konačnici pozitivno utječe na profit poslovne organizacije.
Veseli nas činjenica da je, prema anketama koje provodimo, gotovo 80% naših korisnika izrazilo zadovoljstvo našim rješenjima i podrškom koju im pružamo. Uvijek postoji prostor za poboljšanje i naš je cilj da budemo u svom poslu još bolji“, ističe naš sugovornik.
Daljnje širenje lidera na tržištu
Planiraju povećati fleksibilnost i automatizaciju poslovnih procesa što dovodi do smanjenja troškova tako da se procesi digitaliziraju.
“Želimo ostati kvalitetan proizvođač sustava za digitalizaciju poslovanja i nastaviti širenje poslovanja na druga inozemna tržišta. Međunarodne nagrade koje smo primili pokazuju da smo na pravom putu. Želimo i dalje ostati lider na ovom tržištu i ojačati svoje pozicije na drugim tržištima pružajući kvalitetna rješenja i kvalitetne usluge.
Sigurni smo da je ovih 30 godina poslovanja dobra referenca, naša ambicija je nastaviti u pravom smjeru i dalje”, zaključuje Mladen Gunjević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu