Popularni Googleov online video servis YouTube u protekloj je godini zabilježio najveći interes korisnika za video sadržajima koji se tiču igračaka, video igrica i glazbe, uz ukupan rast potražnje za YouTubeovim sadržajima sa sedam milijardi pregleda u siječnju na 11,5 milijardi u studenome.
Najpopularniji kanali na You Tubeu u 2014. bili su oni DCToys Collectora, gamera PewDiePieja i glazbenice Taylor Swift, koji su u godini koja je prošla zajedno mjesečno bilježili gotovo milijardu pregleda, piše britanski Guardian.
Najnoviji podaci stranice za prikupljanje podataka Tubefilter i analitičke tvrtke OpenSlate pokazuju da su video zapisi kanala za igračke DCToys Collector samo u studenome zabilježili 384,4 milijuna pregleda. Slijedi, na drugome mjestu, gamer PewDiePie s 321,2 milijuna pregleda, te iza njega Taylor Swift s 294,3 milijuna.
Popis prvih deset na YouTubeu zaokružuje mješavina američkih televizijskih brendova – najpopularnije su emisije The Ellen Show i The Tonight Show; dječjih kanala (Little Baby Bum i Stampy) te glazbe (One Direction, Katy Perry i dance glazbeni program Spinnin’ Records).
Podaci pokazuju da je u studenome porasla potražnja za video sadržajima Taylor Swift za 98 posto na mjesečnoj razini a Swift je u tome mjesecu zabilježila i najveći broj novih pretplatnika – više od 819 tisuća – na ukupno 9,8 milijuna.
Ipak, ispred nje po broju ukupnih pregleda u 2014. vjerojatno će biti gamer PewDiePie, koji je završio studeni s 32,5 milijuna pretplatnika, dok je najveća YouTube uspješnica godine DC Toys Collector, čija je glavna zvijezda žena čije lice nikada nije otkriveno a koja odmotava igračke i objašnjava njihove mogućnosti. Vjeruje se da je riječ o 21-godišnjem brazilskom modelu Melissi Limi.
Prema najnovijim podacima, stotinu najpopularnijih kanala na YouTubeu u 2014. je zabilježilo rast s nešto preko sedam milijardi pregleda u siječnju, na 11,5 milijardi u studenome.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu