PayPal, jedan od prvih i najznačajnijih igrača u području digitalnog plaćanja i peta najprihvaćenija opcija plaćanja nakon svih glavnih kreditnih kartica, do sada je imao solidnu godinu. Devetomjesečni prihod od usluge internetskog plaćanja porastao je za 1,6 milijardi dolara u odnosu na prethodnu godinu, a ukupni obujam plaćanja porastao je za 12 posto na godišnjoj razini. Ali broj korisnika PayPala je pao.
Prema podacima koje je predstavio AltIndex.com, PayPal je u devet mjeseci ove godine izgubio sedam milijuna aktivnih korisnika. To je najveći pad u povijesti platforme.
Posljednjih 25 godina PayPal je tvrtkama i potrošačima omogućio alternativni način upravljanja međunarodnim plaćanjima. Međutim, čini se da je popularnost platforme počela slabiti.
Prema Statisti i službenim podacima kompanije, PayPal je krajem 2019. imao oko 305 milijuna aktivnih korisnika. Nakon pandemije koronavirusa, koja je općenito potaknula porast digitalnih plaćanja, broj korisnika PayPala skočio je za 40 posto i dosegnuo 426 milijuna. Pozitivan trend nastavio se tijekom 2022. godine, a usluga je u četvrtom tromjesečju 2022. dosegnula rekordnu razinu od 435 milijuna korisnika. Ali stvari su se promijenile ove godine, kada je sve više ljudi počelo deaktivirati svoje PayPal račune, prenosi Točka na i.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu