Dell planira proširiti partnersku mrežu za prodaju usluga tvrtkama i napasti HP i Lenovo u prodaji laptopa u Hrvatskoj, doznaje Poslovni dnevnik.
Zoltan Borsi, voditelj distribucije za jadransku regiju i Mađarsku kaže da su u Hrvatskoj u posljednjem tromjesečju ostvarili 55,6 posto rasta u prodaji laptopa. "Cilj nam je s postojećih dva posto tržišnog udjela u prodaji laptopa u Hrvatskoj do kraja 2014. godine dostići tržišni udio od deset posto, a u godini nakon toga imati i još bolji rezultat", kaže Borsi. Dodaje da je sličnu situaciju imao i u Mađarskoj prije koju godinu, a danas tamo drže 15 posto tržišta. U Hrvatskoj tijekom ove godine, dodaje Borsi, planiraju početi prodavati i tablete. No, zasad ne želi pričati o tim ciljevima.
Filipa Petrović, voditeljica marketinga Della za jadransku regiju kaže da je notebook tek dio ponude i da se kompanija želi nametnuti kao ponuđač cjelovitih IT rješenja. "Želimo biti fleksibilniji i zato nećemo mijenjati distributere, ali planiramo proširiti broj partnera koji nude cjelovita rješenja tvrtkama, uključujući virtualizaciju, sigurnost, cloud i udaljeni pristup", kaže Petrović te zaključuje da će broj partnera ovisiti o interesu partnera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu