Crowdfunding na Business Plan Contestu

Autor: Bernard Ivezić , 10. ožujak 2014. u 22:00
Hrvoje Hafner/B. Filić/PIXSELL

Novi servisi za prikupljanje kapitala putem interneta.

Crowdfunding je bio tema treće radionice u sklopu studentskog natjecanja Business Plan Contesta kojem je Poslovni dnevnik medijski pokrovitelj.

U ovogodišnjem BPC-u sudjeluje 26 studentskih timova, a crowdfunding im je predstavio Hrvoje Hafner, osnivač prve hrvatske crowdfunding platforme Doniralica.Doniralica je, naime, u posljednjoj fazi priprema pred lansiranje. Očekuje se da će predstaviti petnaestak projekata.Najuspješniju domaću crowdfunding kampanju organizirao je tim Machina Arcana iz Varaždina koji je preko Kickstartera prikupio za svoju board igru 800 tisuća kuna ili 143 tisuće dolara kapitala.

Drugim riječima, umjesto da su novac prikupili iz vlastite ušteđevine, od obitelji, prijatelja ili banke, članovi tima Machina Arcana prikupili su ga od potencijalnih kupaca izravno preko interneta. U Hrvatskoj je sličnih timova sve više, a uspješni timovi na BPC-u također imaju priliku na taj način doći do sredstava za realizaciju svojih poslovnih planova.Uz, crowdfunding doniranje, kao na Kickstarteru, sve je popularnije crowdfund investiranje koje omogućuje da se preko poslovnog plana prodaje udio u tvrtci.

Komentirajte prvi

New Report

Close