Combis razvio rješenje za prodaju izleta

Autor: Bernard Ivezić , 21. ožujak 2018. u 22:01
Ana Kovačević, voditeljica poslovnog razvoja Excursora u Combisu

IT div u sastavu HT će spojiti pružatelje i ponuditelje izvanpansionskih usluga, čije tržište već teži 1,9 mrld. kuna.

Combis, IT kompanija u sastavu grupe Hrvatski telekom, razvila je platformu za prodaju izleta i drugih izvanpansionskih sadržaja.

Riječ je o najbrže rastućem segmentu turizma u Hrvatskoj koji u užem smislu obuhvaća tržište vrijedno 1,9 milijardi kuna, a u širem tržište veće od pet milijardi kuna. Nova Combisova platforma nazvana je Excursor i povezuje organizatore izleta s jedne strane, turističke agencije s druge te hotele, kampove i privatne iznajmljivače s treće strane. Ana Kovačević, voditeljica poslovnog razvoja Excursor projekta u Combisu kaže da im je cilj učiniti prodaju izvanpansionske ponude efikasnijom.

"Excursor je integrativno rješenje za pružatelje i ponuditelje turističkih izvanpansionskih usluga i izleta kojim se sustavno digitaliziraju cjelovita ponuda i potražnja", kaže Kovačević. Prema HGK, koji se poziva na podatke Instituta za turizam, lani je u Hrvatskoj zabilježeno 17,4 milijuna turističkih dolazaka.

 

15,02

dnevno turisti su trošili lani na izlete i sličnu ponudu u Hrvatskoj

Oni su dnevno na smještaj trošili 38,77 eura, a na sve oblike izvanpansionske ponude 40,01 euro. Prošla godina, naime, bila je prva u kojoj je izvanpansionska potrošna premašila pansionsku. Otud i procjena o maksimalnoj vrijednosti novog tržišta na koje Combis cilja, a koje je veće od pet milijardi kuna. U užem smislu, dnevna potrošnja turista na izlete i drugu sličnu ponudu lani je bila 15,02 eura. Drugim riječima, uzmemo li ukupan broj dolazaka proizlazi da su turisti u ovom segmentu ostavili u Hrvatskoj 1,9 milijardi kuna.

Ova kategorija, na koju je Combis stavio najveći naglasak sa svojim novim rješenjem, ujedno je najbrže rastući segment hrvatskog turizma. U posljednje četiri godine udvostručila se, a u odnosu na strukturu potrošnje u drugim turističkim državama ima potencijal da se dodatno udvostruči. Ana Kovačević iz Combisa kaže da su željeli ponuditi rješenje koje automatizira prodaju i tako je povećava, a paralelno sprečava overbooking. "Excursorom širimo ponudu za turizam te omogućujemo bržu i efikasniju prodaju", zaključuje Kovačević. 

Komentirajte prvi

New Report

Close