Combis, IT kompanija u sastavu grupe Hrvatski telekom, razvila je platformu za prodaju izleta i drugih izvanpansionskih sadržaja.
Riječ je o najbrže rastućem segmentu turizma u Hrvatskoj koji u užem smislu obuhvaća tržište vrijedno 1,9 milijardi kuna, a u širem tržište veće od pet milijardi kuna. Nova Combisova platforma nazvana je Excursor i povezuje organizatore izleta s jedne strane, turističke agencije s druge te hotele, kampove i privatne iznajmljivače s treće strane. Ana Kovačević, voditeljica poslovnog razvoja Excursor projekta u Combisu kaže da im je cilj učiniti prodaju izvanpansionske ponude efikasnijom.
"Excursor je integrativno rješenje za pružatelje i ponuditelje turističkih izvanpansionskih usluga i izleta kojim se sustavno digitaliziraju cjelovita ponuda i potražnja", kaže Kovačević. Prema HGK, koji se poziva na podatke Instituta za turizam, lani je u Hrvatskoj zabilježeno 17,4 milijuna turističkih dolazaka.
15,02 €
dnevno turisti su trošili lani na izlete i sličnu ponudu u Hrvatskoj
Oni su dnevno na smještaj trošili 38,77 eura, a na sve oblike izvanpansionske ponude 40,01 euro. Prošla godina, naime, bila je prva u kojoj je izvanpansionska potrošna premašila pansionsku. Otud i procjena o maksimalnoj vrijednosti novog tržišta na koje Combis cilja, a koje je veće od pet milijardi kuna. U užem smislu, dnevna potrošnja turista na izlete i drugu sličnu ponudu lani je bila 15,02 eura. Drugim riječima, uzmemo li ukupan broj dolazaka proizlazi da su turisti u ovom segmentu ostavili u Hrvatskoj 1,9 milijardi kuna.
Ova kategorija, na koju je Combis stavio najveći naglasak sa svojim novim rješenjem, ujedno je najbrže rastući segment hrvatskog turizma. U posljednje četiri godine udvostručila se, a u odnosu na strukturu potrošnje u drugim turističkim državama ima potencijal da se dodatno udvostruči. Ana Kovačević iz Combisa kaže da su željeli ponuditi rješenje koje automatizira prodaju i tako je povećava, a paralelno sprečava overbooking. "Excursorom širimo ponudu za turizam te omogućujemo bržu i efikasniju prodaju", zaključuje Kovačević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu