Combis predstavio Enterprise Marketplace

Autor: Poslovni dnevnik , 04. svibanj 2015. u 22:01
Zagrebačka promocija

Enterprise Marketplace koncept temelji se na načinu rada online trgovina koje omogućavaju izravnu kupnju.

Zagrebački Combis je na regionalnoj OMGcommerce 2015 konferenciji prezentirao napredno rješenje za e-commerce u čitavom nizu industrija. Sistem integrator Combis predstavio se publici ovogodišnje OMG commerce 2015 konferencije s predavanjem 'Prodavati na veliko traži više od vele-webshopa: Upoznajte Enterprise Marketplace'.

Koncept Enterprise Marketplacea je razvijen na filozofiji, principima i tehnologijama internet poslovanja. Temelji se na načinu rada online trgovina koje omogućavaju korisnicima izravnu kupnju robe ili usluga koristeći web browser u 24/7 modu.  "Combis Enterprise Marketplace prvo je rješenje ove vrste u Hrvatskoj koje smo razvili temeljem naših višegodišnjih iskustava, a namijenjen je tvrtkama koje se bave prodajom raznih artikala i proizvoda te tvrtkama koje imaju veliki volumen dnevnih transakcija i veliku količinu različitih proizvoda ", izjavio je Mario Mustapić, iz Combisovog Cloud odjela.

Rješenje se sastoji od dva dijela, korisničkog sučelja i kataloga proizvoda koji osigurava popust ovisno o tvrtki ili volumenu prodane robe te podršku za integraciju sa skladištem. "Rješenje osigurava brzu i jednostavnu komunikaciju o novim ponudama, podršku scenariju nabave proizvoda i isporuke, formiranje popusta po pojedinom korisniku te pomoć pri upravljanju stanjem na skladištu i sl.", objasnio je Mustapić. Za razliku od već poznatih web-shop aplikacija koje korisnicima uglavnom omogućuju izbor nekog artikla i njegovo naručivanje uz avansno plaćanje, Combis Enterprise Marketplace procese vođenja skladišta, naručivanja proizvoda i usluga te komunikacije između dobavljača i kupca prevodi u elektronsku, online formu.

Većina standardnih poslova naručivanja sada je automatizirana, a pritom se nisu izgubili ustaljeni procesi nabave. "Combis Enterprise Marketplace prvenstveno predstavlja novi alat za prodaju i marketing, otvaranje novog kanala prodaje i povećanje prodajnih aktivnosti.  Osim toga, osigurava  marketinško-prodajnu fleksibilnost jer reakcija na stanje tržišta može biti trenutna korištenjem unaprijed definiranih modela prodaje kao što su vremenski bazirani popusti, količinski popusti i sl", zaključio je Mustapić.

Komentirajte prvi

New Report

Close