Centar poslovne glazbe poduzetnicima omogućuje mjesec besplatne glazbe

Autor: Poslovni.hr , 15. travanj 2015. u 11:35
Josip Valentić, direktor Centra poslovne glazbe

Poduzetnici koji sudjeluju u akciji mjesec dana neće morati platiti nikakve dodatne naknade za glazbu u svom prostoru, ni HDS-ZAMP-u ni bilo kojim drugim sličnim udrugama autora, što će im donijeti uštede na troškovima glazbene podloge.

Centar poslovne glazbe, projekt domaćih autora izvan sustava HDS-ZAMP-a koji izrađuju vlastitu glazbu posebno osmišljenu za potrebe poslovnih prostora i komercijalnih događaja, omogućava hrvatskim poduzetnicima jedan mjesec potpuno besplatnog korištenja svoje glazbe u poslovnim prostorima diljem Hrvatske. Poduzetnici koji sudjeluju u akciji mjesec dana neće morati platiti nikakve dodatne naknade za glazbu u svom prostoru, ni HDS-ZAMP-u ni bilo kojim drugim sličnim udrugama autora, što će im donijeti uštede na troškovima glazbene podloge.

Centar poslovne glazbe predstavlja legalnu alternativnu ponudu glazbenog sadržaja i štićenja autorskih prava na hrvatskom tržištu, a glavne posebnosti projekta su znatno niže cijene glazbe od one koju nudi HDS-ZAMP, ali i glazba koja je prilagođena različitim poslovnim prostorima i potrebama te je potpuno kontrolirana od strane poduzetnika. Vlastitu licenciranu glazbu Centra poslovne glazbe stvara 15-tak domaćih glazbenih autora, a u bazi trenutno imaju više od 2000 glazbenih brojeva najrazličitijih glazbenih stilova i ugođaja. U kreiranje glazbe uključuju i tim psihologa i marketinških stručnjaka.

Josip Valentić iz Centra poslovne glazbe izjavio je: ”Svjesni troškova koje poduzetnici izdvajaju za glazbenu podlogu u prostorima i toga da usprkos visokim računima nemaju kvalitetan alat upravljanja glazbenom podlogom, koja direktno utječe na ugodu gostiju i na prodajne rezultate, u Centru poslovne glazbe odlučili smo ponuditi alternativu. Ovom akcijom želimo da se poduzetnici iz prve ruke, u mjesec dana besplatnog korištenja, uvjere da ima rješenja za njihove probleme i da postoji opcija koje uz znatne uštede donosi i dodanu vrijednost – posebno osmišljenu glazbu prilagođenu konkretnim poslovnim potrebama te tehnologiju koja ne samo da poduzetnicima vraća kontrolu nad glazbom već je u realnom vremenu mogu nadograđivati sukladno svojim potrebama”.

Mjesec dana besplatne glazbe domaći poduzetnici mogu iskoristiti do sredine svibnja, i to prijavom na internet portalu www.centarposlovneglazbe.com, a na raspolaganju su im bogate glazbene liste Centra poslovne glazbe.

Poslovni model Centra poslovne glazbe prati razvoj poznatih stranih alternativnih glazbenih servisa poput luksemburškog servisa Jamendo i austrijskog Reditune koji svoju glazbu nude na globalnom tržištu.

Centar poslovne glazbe u protekle tri godine na hrvatskom tržištu konstantno raste, i tržišnim udjelom i prometom. Najveći klijenti su iz sektora trgovine, hotelijerstva i općenito ugostiteljstva, a potrebu za posebno osmišljenom glazbom već su prepoznale i banke, komunalna poduzeća i brojna druga domaća poduzeća koja su shvatila da mogu istovremeno smanjiti troškove glazbene podloge i povećati kontrolu nad glazbom u svojim prostorima kako bi je što bolje prilagodili upravo svojim klijentima.

Komentirajte prvi

New Report

Close