Borba protiv piratstva može se voditi na više načina. Jedan od njih je blokiranje stranica na kojima se mogu skidati piratski sadržaji, no postoji i mogućnost edukacije o negativnim posljedicama piratstva i razvijanja empatije s glazbenicima.
Tim putem vodili su se tvorci besplatne aplikacije Music Inc, koja stavlja mlade ljude u položaj glazbenika s ciljem promoviranja antipiratstva, prenosi BBC. Igra je rezultat suradnje britanske udruge glazbenika UK Music, Ureda za intelektualno vlasništvo i animacijskog studija Aardman Animations.
"Naš cilj je pokazati mladim ljubiteljima glazbe kako je raditi u glazbenoj industriji i poslati poruku o vrijednosti kreativnosti na zabavan i interaktivan način", rekla je Jo Dipple, direktorica UK Musica.
Igrači u Music Incu mogu odabrati mladog glazbenika, oblikovati njegov imidž, odabrati mu pjesmu te voditi knjige pazeći na to kako se emitiranje na radiju, streaming i piratstvo odražavaju na zaradu. Igra je dostupna za iOS i Android.
Glazbeni analitičar Mark Mulligan smatra da igra neće biti hit jer je svijest o štetnosti piratstva narasla u posljednje tri godine. Osim toga, tu su i legalne alternative koje su doprinijele padu skidanja piratske glazbe. Međutim, dodaje, igra bi mogla pokazati koliko zapravo mali dio kolača dobivaju sami glazbenici.
– Količina novca koji glazbenik primi za snimljenu glazbu je oko 16 posto – kaže Mulligan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu