Brendovi će kod svojih klijenata povećati lojalnost zbog omnichannel interakcije

Autor: Lucija Špiljak , 12. travanj 2021. u 22:00
Za tvrtke je od presudne važnosti da se prilagode korisničkim željama i potrebama/PD

BE-terna će u svoje usluge na platformi Microsoft Dynamics 365 uvrstiti cijelu Infobipovu ponudu softvera kao usluge, odnosno SaaS-a.

BE-terna, jedan od vodećih europskih partnera za Microsoft Dynamics, sklopila je suradnju s Infobipom, našim prvim ‘jednorogom’ čija je tržišna vrijednost veća od milijardu dolara i koja je pružatelj vlastite globalne cloud komunikacijske platforme.

Riječ je o strateškom partnerstvu usmjerenom na unapređenje korisničkog iskustva za korisnike platforme Dynamics 365. BE-terna će u svoje usluge na platformi uvrstiti cijelu Infobipovu ponudu softvera kao usluge (SaaS), odnosno model koji podrazumijeva prodaju softvera putem godišnjih ili mjesečnih licenci.

Infobipov portfelj SaaS proizvoda uključuje rješenje za kontaktne centre, Conversations, platformu za izgradnju chatbota, Answers te rješenje za unapređenje korisničke uključenosti i iskustva, Moments koji pokriva sve faze korisničkog putovanja.

To znači da će korisnici BE-terna Dynamicsa 365 odsad komunicirati s klijentima putem raznih kanala koristeći jednu platformu, u što je uključena mogućnost personalizirane komunikacije i podrške kroz WhatsApp, Messenger, Viber, SMS, e-mail, RCS i razmjenu poruka mobilnim aplikacijama.

Pojednostavnili procese

Partnerstvo je pozdravio Aleksandar Daić, strateški direktor partnerstva u Infobipu, objasnivši da korisnici vole biti u interakciji s brendovima kroz više različitih komunikacijskih kanala te da su strategije omnichannel komunikacije temelj tog iskustva.

“Za tvrtke je od presudne važnosti da se prilagode korisničkim željama i potrebama, da simplificiraju složene tehničke procese i ogromne količine podataka, a sve kako bi isporučili vrhunsko brend iskustvo tijekom cijelog korisničkog putovanja.

5

ključnih prednosti za korisnike B2C i B2B koje se dobivaju partnerstvom dviju tvrtki

Drago nam je što smo udružili snage s BE-ternom kako bismo povećali vrijednost raspoloživih mogućnosti zajedničke platforme putem Microsoft Dynamicsa”, istaknuo je.

Povećanje prihoda, bolja korisnička podrška, veće zadovoljstvo kupaca, povećanje stope zadržavanja kupaca i bolje marketinške kampanje 5 je ključnih prednosti za korisnike B2C i B2B koje je naveo regionalni voditelj CRM odjela BE-terne Igor Tasić.

“Ovom suradnjom BE-terne i Infobipa osnažujemo kupca da u najvećoj mogućoj mjeri optimizira kanale komunikacije, kombinirajući mrežni, izvanmrežni i fizički svijet, koristeći personalizirano korisničko iskustvo koje će povećati lojalnost njihovih kupaca”, poručio je Tasić.

Stvaraju najveću konferenciju

Infobip je nakon prve runde financiranja od 200 milijuna dolara od One Equity Partners prošlo ljeto snažno zakoračio u 2021. – osim što su u odjelima i Upravi okupili jaka imena i ušli na američko tržište kupivši Open Market za 300 milijuna dolara, u subotu su objavili akviziciju najveće europske tehnološke konferencije Shift iz Splita. Time su najavili strateški pomak u poslovanju stavljajući u fokus developere.

Osnivač i CEO ove konferencije Ivan Burazin postao je član Uprave Infobipa za developersko iskustvo. Iz Vodnjana ističu da će ova akvizicija omogućiti objema kompanijama nove ekspertize i mogućnosti u ovom području, a jedna od glavnih zadaća tog odjela bit će stvaranje najveće globalne developerske konferencije, i to u Hrvatskoj, što će nas dodatno pozicionirati na IT karti svijeta.

Komentirajte prvi

New Report

Close