Brendiranje Splita kao tehnološkog huba

Autor: Mladen Miletić , 13. ožujak 2023. u 22:00
Drugo izdanje mini PR konferencije Komunikacijska izvrsnoST raspravljat će kako Split može postati i tehnološki centar, a ne samo grad ovisan o turizmu/Split-Techcity

Predavanja će obuhvatiti teme brendiranja destinacije kroz proces organizacije događaja i utjecaja umjetne inteligencije na digitalni marketing.

Udruga Split Tech City i agencija Vrh komunikacije organiziraju u srijedu u u scaleup Office Split drugo izdanje mini PR konferencije Komunikacijska izvrsnoST.

“Posjetitelje očekuju dva predavanja, panel rasprava i umrežavanje, a pričat ćemo o Splitu kao gradu čija budućnost ne treba ovisiti samo o turizmu”, kazala je Romana Ban iz Split Tech Citya.

Predavanja će obuhvatiti teme brendiranja destinacije kroz proces organizacije događaja i utjecaja umjetne inteligencije na digitalni marketing.

Panel rasprava bit će posvećena brendiranju Splita kao mediteranskog tehnološkog huba, a raspravljat će Antonija Eremut Erceg (Služba za razvoj Grada), Alijana Vukšić (TZ), Luka Šipić (Vrh komunikacije) i Toni Trivković (IT poduzetnik iz agencije Agilo, osnivač i predsjednik udruge Split Tech City).

Komentirajte prvi

New Report

Close