Mobis, jedan od najvećih distributera mobitela u Hrvatskoj, preoteo je Agrokorovoj Abrakadabri prodaju pametnog privjeska Leaf hrvatskog startupa Bellabeata.
Leaf je najprodavaniji hrvatski uređaj u kategoriji interneta stvari (IoT) na svijetu. Iako Bellabeat nije objavio podatke o ukupnoj prodaji Leafa, i podacima o 120 tisuća predbilježbi, te narudžbi od 65 tisuća komada koju su napravili američki lanci Target i Best Buy, već mu je dovoljno da se nađe na vrhu. Todorićeva Abrakadabra je prilikom lansiranja u ožujku 2016., činjenicu da prodaje Bellabeatov Leaf i pametan električni bicikl Greyp Rimac Automobila isticala kao svoju prednost.
Navodila da je ekskluzivni prodavač za hrvatsko tržište. I dok je Greyp i dalje u njihovoj ponudi, sada je, piše na web stranicama Bellabeata, jedini prodavač Leafa u Hrvatskoj tvrtka Mobis. U toj tvrtki navode da je Bellabeat jedan od najpopularnijih komada nakita za žene na svijetu. U ponudi imaju četiri modela. "Leaf je dizajniran da ženama pomogne u borbi sa stresom te da u kombinaciji s posebnm aplikacijom prati parametre organizma kako bi se bolje mogli suočiti s mogućim posljedicama napornog radnog dana", kaže Martina Marinović iz Mobisa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kaj znači najpopularniji kad drugih IoT hrvatskih uređaja i nema. I kaj znače te brojke predbilježbe koje već godinama objavljuju. Pa jel počela prodaja ili nije, ako jest zašto taje brojke.
Uključite se u raspravu