Bellabeat je dobar pokazatelj što mogu postići startupi iz Hrvatske i uvod u slične uspjehe novih domaćih poduzetnika, kaže Ivo Špigel, dobar poznavatelj hrvatske startup scene i predsjednik Zagrebačkog inkubatora poduzetništva (ZIP).
Hrvatsko-slovenski startup Bellabeat, koji ovdje zapošljava 30 stručnjaka, a postoji tek godinu i pol dana, na sajmu CES u Las Vegasu sklopio je posao vrijedan 6,5 milijuna dolara za Target i BestBuy. "Izuzmemo li Rimca, ovo je prvi put da je jedan domaći startup dobio naslovnicu dnevnih novina u Hrvatskoj, i to velika stvar, jer neće posao koji je dobio Bellabeat spasiti hrvatsku ekonomiju, ali je inspiracija i ohrabrenje sve življoj domaćoj startup zajednici", kaže predsjednik Zagrebačkog inkubatora poduzetništva. Navodi da ima još startupa koji su na pragu sličnog uspjeha: Rimac, Agrivi, Farmeron, Oradian, PhotoPay i MashMe. "Garancija nema, ali s pojavom seed i VC fondova u Hrvatskoj vidjet ćemo još sličnih priča", kaže Špigel.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kakve veze Bella beat ima sa ZIP-om. Tamo je startalo 42 startupa i nijedan nije uspio
Uključite se u raspravu