Barclays uvodi robote za klijente

Autor: Tomislav Pili , 16. lipanj 2015. u 21:59
Banka želi biti tehnološki lider/REUTERS

Banka razmišlja i o kreiranju aplikacije za mobilne telefone pomoću koje bi klijenti koristili bankarske usluge govoreći aplikaciji što da čini.

Britanska banka Barclays razmatra uvođenje tehnologije koja će omogućiti klijentima da komuniciraju s robotom kako bi obavili novčane transfere.

Sustav umjetne inteligencije mogao bi biti iskorišten na način da klijenti razgovaraju s njime i dobiju informacije koje traže, kazao je za CNBC Derek White, direktor digitalnog razvoja Barclaysa. Banka razmišlja i o kreiranju aplikacije za mobilne telefone pomoću koje bi klijenti koristili bankarske usluge govoreći aplikaciji što da čini.

Inače, Barclays već nekoliko godina pokušava biti tehnološki lider u bankarstvu. Tako je 2012. predstavljena aplikacija Pingit pomoću koje su klijenti bilo koje banke mogli međusobno slati novac putem mobitela, pa čak i preko Twittera. 

Komentirajte prvi

New Report

Close