Rimac će osigurati elektropogon, softver, hardver i baterijski sustav kroz ugovor u vrijednosti 600 milijuna kuna (80 milijuna eura), za Automobili Pininfarina i razvoj njihovog prvog električnog automobila visokih performansi, PF0, objavljeno je na službenim stranicama tvrtke Mate Rimca.
"Uzbuđeni smo zbog ovog izazova. Kombinacija naših vrijednosti – napredne tehnologije, inovacija i visokih performansi s tradicijom i talijanskim dizajnom Automobili Pininfarina čini idealan spoj za uzbudljiv, novi, električni super sportski automobil – PF0. Ovo partnerstvo je velika prekretnica za obje tvrtke i veselimo se suradnji i realizaciji ovog posebnog automobila", rekao je Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimca.
"Od trenutka kad sam upoznao Matu, znao sam da on i njegov tim u Rimcu mogu pružiti stručnost za dostaviti nezaboravno iskustvo vožnje koje odgovara visokim standardima dizajna koje je postavila Pininfarina. Ova suradnja povezuje budućnost električnih performansi s tradicijom legendarnog Pininfarininog dizajna u jedan izniman automobil, PF0“, rekao je Michael Perschke, izvršni direktor tvrtke Automobili Pininfarina.
Predstavljanjem nove generacije hiperautomobila u 2018., C_Two, Rimac je prepoznat kao maloserijski proizvođač električnih automobila visokih performansi. Međutim, njihova stručnost u razvoju električnih vozila visokih performansi postavlja ih kao ključnog dobavljača tehnologije i sustava elektrifikacije mnogim industrijskim partnerima, uključujući Porsche, Aston Martin, Koenigsegg, Renault, CUPRA i od sada, Automobili Pininfarina.
Talijanska kuća dizajna Pininfarina, u svijetu je poznata po dizajnu brojnih automobila. Automobili Pininfarina, u vlasništvu grupe Mahindra, pokrenuta je u travnju 2018. s ciljem razvoja i proizvodnje luksuznih električnih automobila visokih performansi. Najavljeni PF0 na kojoj je ostvarena suradnja S Rimcem, prvi je vlastiti automobil s Pininfarina potpisom, bit će otkriven 2019. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.I pri tome mislim da je odlicna stvar sto se peihvatio baterija i mozda i nalravi nesto u tom.polju, a ne da nas bombardira sa ovim.marketinskim dijarejama kako ce proizviditi automobile..
I nemojte samo poceti s pricom da je rimac proizvidjac baterija za aston martin jer nije. On je dobavljac, a baterija je proizvedena u kini.
Jos da kirin i ostali znalci pogledaju onaj izlozeni auto. Automobil je koliko se ima za vidit samo karoserija rajmak, a baterija je Aston Martin.
I dalje je, dakle, taj auto maketa tj Rimac je plastika i dizajn ( koji je btw fenomenalan ) a baterija tj pogon je Aston Martin..
Kakvu tvornicu ce rajmak napraviti ? Karoserija ?
Di je sad trol renči koji ne zna značenje rječi “maketa”? Naručitelji prestali plaćat?
Uključite se u raspravu