Agencija za digitalni marketing Arbona prva je u Hrvatskoj stekla status Facebookovog marketinškog partnera za tehničke usluge sa sjedištem u Hrvatskoj (Facebook Marketing Partner for Technical Services), a Facebook je agenciju izlistao na svojim stranicama kako bi ih klijenti prepoznali kao pouzdane partnere za svoje kampanje.
“Ovo je potvrda našeg dosadašnjeg rada i razine educiranosti naših zaposlenika, te prilika za dodatni razvoj i internacionalizaciju našeg poslovanja. Klijenti Arbone time mogu računati na još višu razinu stručnosti i kvalitete usluge u planiranju i implementaciji tehničkih predispozicija za napredne mogućnosti oglašavanja i mjerenja rezultata na Facebook platformi. Očekujemo da ćemo imati priliku dodatno se educirati i razvijati znanja našeg cjelokupnog tima koji je ključ uspjeha”, rekao je direktor Sandro Lazarić.
Partnerstvo s Facebookom omogućit će Arboni brojne prednosti: brzu komunikaciju s tehničkom podrškom Facebooka, što za Arbonine sadašnje i buduće klijente znači veću sigurnost i bolju potporu u svim dijelovima kampanja te pojedinim tehničkim dijelovima, zatim podršku za najnovije tehnologije i brojna oglašivačka rješenja, praćenje trendova i testiranje novih mogućnosti, pristup dodatnim materijalima i primjerima iz prakse najuspješnijih kampanja svijeta, napredne Facebook treninge i alate za usavršavanje tima, sudjelovanje na Facebook Marketing Partners Agency EXPO te drugim eventima.
Osim Google Premier partnerstva, Google Analytics, Microsoft Bing partnerstva te MailChimp Experta sada je Arbona i Facebook Marketing Partner i jedini Facebook Marketing Partner for Technical Services sa sjedištem u Hrvatskoj. “Naši glavni ciljevi u ovoj godini su kontinuirana edukacija i poticanje inovacija, te zapošljavanje novih stručnjaka. Radimo u području koje se brzo mijenja i napreduje pa je važno reagirati pravovremeno”, rekao je Lazarić.
U 11 godina rasli i širili poslovanje
Arbona je osnovana 2010. u Loparu na otoku Rabu, a danas ima tri ureda u Hrvatskoj – u Zagrebu, Rijeci i Varaždinu te jedan u Beogradu u Srbiji, uz više od 200 partnera iz osam država te više od 300 projekata u 30 država. Partneri s kojima surađuju različitih su veličina; od velikih tvrtki kojima je ovo jedan od kanala promocije do manjih kojima je digital glavni kanal.
Krajem veljače prošle godine odlučili su povećati neto primanja svim zaposlenicima. Tada su rasle plaće na svim, a ne samo početnim pozicijama. Minimalna početna neto plaća je 7000 kuna za sve zaposlenike. “Želja nam je da se omogući mladima u Hrvatskoj kvalitetan profesionalni razvoj i pristojni uvjeti za život. Vjerujemo da će oni koji sada završavaju fakultet i ostanu u Hrvatskoj imati kvalitetnije životne uvjete i bolje prilike u razdoblju od pet godina od onih koji idu u inozemstvo, bez obzira na trenutačne izazove”, izjavio je tada Dario Horvat.
Uz fleksibilno radno vrijeme, božićnice, uskrsnice, regres, poklon za rođendane, poticanja sportskih aktivnosti, vrhunsku opremu i moderne urede, zaposlenicima se omogućuje edukacija i napredovanje u svakom pogledu, a kontinuirano rade i na edukaciji mladih, posebno kroz partnerstvo s Fakultetom organizacije i informatike (FOI) u Varaždinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu