Glazbeni servis Apple Music postao je dostupan u Hrvatskoj, jedinoj EU članici u kojoj dosad nije bio dostupan, i odmah je ušao u cjenovni klinč s konkurencijom. Apple je svoj servis potiho pustio na hrvatsko tržište u ponedjeljak 20. travnja i time počeo konkurirati Deezeru i Google Play Musicu.
Izuzmemo li Deezer, koji nudi i besplatno korištenje uz praćenje reklama, Apple Music je trenutačno glazbeni servis bez reklama s najjeftinijom mjesečnom pretplatom od 45 kuna mjesečno, cijenom s kojom se počeo oglašavati na hrvatskom tržištu. Inače, na svojim internetskim stranicama Apple studentima nudi pretplatu za 4,99 dolara mjesečno, standardnu pretplatu za 9,99 dolara i obiteljsku za 14,99 dolara.
Uz korisnike iPhonea, iPada i drugih Appleovih uređaja, ovaj glazbeni streaming servis dostupan je i korisnicima drugih platformi, primjerice na Androidu i Windowsima.
O Apple Musicu se mnogo pričalo krajem siječnja ove godine kad su se u Davosu na Svjetskom gospodarskom forumu susreli premijer Andrej Plenković i šef Applea Tim Cook. Tom prilikom Plenković je spomenuo Cooku da je Hrvatska jedna od dvije države u Uniji koja nema pristup dijelu Appleovih servisa, poput Apple Musica i Apple TV-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu