Hrvatski dvojac osmislio aplikaciju koja je korisnicima pomalo bizarni saveznik u slučaju nesreća

Autor: Marta Duić , 02. travanj 2017. u 11:24
Marin Škufca i Danko Crnčević, idejni začetnici What if apliakcije/Nel Pavletić/PIXSELL

Aplikacija pohranjuje informacije koje bi bližnjima mogle biti itekako važne, trenutno je napravljena samo za Apple, a Android verziju očekuje se do kraja godine.

Danko Crnčević i Marin Škufca, poslovni kolege, osmislili su aplikaciju What if koja je korisnicima, pomalo bizarni saveznik u slučaju nesreća. Aplikacija funkcionira kao virtualni trezor najvažnijih, najdražih, najosjetljivijih informacija koje su važne našim najbližima koje im se šalju na mail u slučaju da se nama iznenada nešto dogodi.

"Ideja je nastala na putovanju prije četiri godine kada sam imao malo turbulentniji let. Počeo sam razmišljati o tome što bi bilo da se avion sruši, i kako bi moja supruga vjerojatno bila izgubljena jer niz bitnih stvari samo ja obavljam i kontroliram. Krenuli smo od sebe i svog tempa života. Jednostavno je vrlo malo vremena za podijeliti bitne informacije s bliskim ljudima. Informacije mogu biti bankovni računi, posuđeni novci, investicije, ali isto tako i neke emotivne lijepe poruke, slike", objasnio nam je ideju Marin Škufca.

Fokus je na jednostavnosti 
Za pomoć su se obratili timu koja im je IT support na njihovom stalnom poslu i krenula je realizacija. Aplikacija je trenutno napravljena samo za Apple, a Android verziju očekuje se do kraja godine. Pri dizajnu su se fokusirali na jednostavnost – informacije (notebook) i osobe koje primaju informaciju (people). Svaka informacija može se dodijeliti jednoj ili više osoba, a za svakog korisnika dodaje se mail i alternativni mail.

 "Imamo i 'vault settings' gdje se postavlja period unutar kojeg se korisnik mora logirati da potvrdi aplikaciji da je sve u redu. Da se korisnik ne bi zaboravio logirati, aplikacija nakon proteka određenog vremena šalje podsjetnik, a ako se korisnik ne logira unutar određenog vremena, aplikacija automatski šalje mailove", kaže Škufca. Tvrdi kako im je želja bila da njihovi korisnici kroz aplikaciju pokažu brigu za svoje bližnje, supružnika, djecu, roditelje, prijatelje i nakon svoje smrti, a prednost je da to može napraviti vrlo jednostavno i sigurno, u bilo kojem dijelu dana, bilo gdje  i vrlo jeftino. 

Pioniri na tržištu
Premda su pioniri na tržištu i da je riječ o zaista neuobičajenom proizvodu, sigurni su da postoji određen broj ljudi koje će on zanimati. "Želimo imati dugotrajan proizvod na zadovoljstvo svojih korisnika. Brojimo downloade i gledamo dijelove svijeta i zemlje iz kojih se pojavljuju novi korisnici. Za sada nemamo prevelik broj korisnika, ali se možemo pohvaliti da su aplikaciju prihvatili korisnici širom svijeta", zaključuje Škufca.

Komentirajte prvi

New Report

Close