New York Najveći internetski trgovac Amazon u utorak je lansirao vlastiti video servis, Video Direct, nametnuvši se time Googleovu YouTubeu kao oštra konkurencija. Najuočiljivija prednost Amazonova kanala u odnosu na YouTube jest što Video Direct korisnicima omogućava stavljanje videa i zaradu od pregledavanja sadržaja, kao i profit od prikazivanja reklama.
U Amazonovu priopćenju stoji i da će korisnici sami moći birati za koliko pretplatnika su namijenili video koji postave na Amazonovu novu platformu te predvidjeti prihode. Time im se osigurava potpuna kontrola nad sadržajem, poručuju iz Amazona.
Gledatelji sadržaj na Video Directu mogu kupiti i iznajmiti, ali ga i gledati besplatno uz prateći promidžbeni materijal. Novu uslugu Amazon će povezati s već postojećim streamingom, Amazon Primeom, što znači da kompanija u startu ima nekoliko desetaka milijuna korisnika, a u kombinaciji sa sadržajem Primea, Amazon konkurira i Netflixu.
Nova Amazonova usluga za početak će biti dostupna u SAD-u, Njemačkoj, Austriji, Japanu i Velikoj Britaniji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu