Kineski internetski div namjerava za 200 milijuna dolara kupiti udjel u Snapchatu, američkom startupu kojeg je prije tri godine bezuspješno pokušao preuzeti Facebook za tri milijarde dolara.
Snapchat je aplikacija za dopisivanje i razmjenu fotografija, a specifičnost je da se korespondencija odmah briše nakon pregledavanja što jamči određeni stupanj diskrecije za 100 milijuna korisnika, koliko ih Snapchat trenutno ima. Preko aplikacije je moguć i transfer novca među korisnicima. Osim toga, u siječnju je Snapchat počeo prenositi video i tekstualne medijske sadržaje. čime je ušao u snažniju tržišnu utakmicu s Facebookom i Twitterom.
S ovom Alibabinom kupnjom, vrijednost Snapchata se procjenjuje na 15 milijardi dolara, čime je ova tvrtka osnovana prije samo četiri godine među vodećim startup tvrtkama Silicijske doline. Međutim, aplikacija je nedopuštena u Kini, pa je pitanje kakvu će vrijednost donijeti Alibabi. Kineski analitičari smatraju kako internetski trgovac želi ojačati svoj portfelj mobilnih usluga, a društvene mreže na Zapadu pokazuju se kao logičan izbor. Štoviše, pokušaji vlastitog razvoja mobilnih aplikacija u tom segmentu za sada nisu dali opiljivijeg rezultata. U Snapchat je još 2013. uložio i Tencent, najveća kineska kompanija u segmentu društvenih mreža.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu