Zahvaljujući suradnji Sveučilišta Algebra s Massachusetts Institute of Technology (MIT), Zagreb će, kao prvi europski grad, biti domaćin MIT Bootcamps programa na temu Innovation Leadershipa.
Riječ je o programu namijenjenom poduzetnicima, menadžerima i inovatorima koji će kroz šest i pol dana vrlo intenzivnih predavanja naučiti kako upravljati inovacijama i promjenama, objasnio je Hrvoje Josip Balen, član Uprave Sveučilišta Algebra.
Program počinje 8. lipnja, prijave su otvorene do početka svibnja, a interes je već sada iznimno velik.
Brendiranje Hrvatske
Hanna Adeyema, direktorica MIT Bootcampsa, na predstavljanju Innovation Leadership programa, otkrila je da već sada ima 41 milijun pregleda dok je zainteresiranih prijavitelja 3000. Kroz selekcijski postupak pak, prošlo je 40 kandidata.
“Program je to koji na jednom mjestu okuplja svjetske poduzetnike i inovatore, ovaj put u Zagrebu. Također, program se temelji na kurikulumu MIT-a, a voda ga MIT-ovi predavači i mentori. Održana će biti brojna predavanja, radionice, a dovodimo i goste predavače. Program se temelji na projektnom, odnosno timskom učenju, a cilj nam je da polaznici, osim znanja i vještina, usvoje novi načinom razmišljanja o poduzetništvu, rastu i liderstvu. Naš poseban sastojak je u trenerima i predavačima koji su prošli obuku na MIT-u te su iskusni poduzetnici i uspješni inovatori”, objasnila je Adeyema.
Innovation Leadership Bootcamp program u Zagrebu proći će između 150 i 200 polaznika iz cijeloga svijeta, a dio je mjesta rezerviran i za domaće poduzetnike i menadžere. Većina će ipak biti iz stranih zemalja, rekao je Balen dodavši da će se cijeli program provoditi na Algebri.
Taj svjetski poznati program Algebra je, naime, trebala dovesti u Hrvatsku još 2019., no taj je pokušaj odgođen zbog izbijanja koronavirusa. Ove će godine svoju ambiciju napokon ostvariti. Velika je to stvar kako za Algebru, tako i za Hrvatsku.
Prvo privatno Sveučilište u RH dovođenjem svjetski poznatog programa Hrvatsku brendira kao destinaciju znanja, inovacija i ugodnog života. Važno je ono i za turizam, posebno onaj cjelogodišnji kojem težimo. Program je stoga podržalo i Ministarstvo turizma i sporta, rekla je Jelena Kolar, glasnogovornica Ministarstva turizma.
Platinasti sponzor MIT Bootcamps programa u Zagrebu bit će Hrvatska pošta (HP), a i njihovi će ga menadžeri pohađati. Ivan Čulo, predsjednik Uprave HP-a, kaže da će vjerojatno dvoje ljudi iz kompanije poslati na tu prestižnu edukaciju čija je trenutačna cijena 8500 eura. Čulo ističe da im je čast kao kompaniji koja posljednjih sedam godina intenzivno provodi proces digitalne transformacije, podržati MIT Bootcamps u Hrvatskoj.
“Nije slučajno da je MIT svoj prvi Bootcamp na europskom kontinentu organizirao baš u Hrvatskoj. To je svojevrsna potvrda da smo prepoznati po tehnologiji i inovacijama”, rekao je Čulo dodavši da je HP u procese digitalizacije i automatizacije u sedam godina uložio 250 milijuna eura.
Privlačenje stranih studenata
Innovation Leadership programu prethodit će TREK – trodnevna kombinacija učenja i turističkog razgledavanja te Innovation Leadership konferencija, najavio je Balen. Polaznici će u sklopu TREK-a posjetiti Infobip i Rimac, partnere programa.
Suradnja s MIT-om, sveučilištem koje je na svjetskoj razini prepoznato po kvaliteti obrazovnog programa u STEM području, prilike ja i za internacionalizaciju domaćeg obrazovnog programa, odnosno privlačenje stranih studenata, kojih je u Hrvatskoj trenutno 2000, smatra Balen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu