U obliku strateškog partnerstva s njemačkim telekomunikacijskim velikanom Vodafoneom, inače najvećim mobilnim operaterom u toj državi, domaći startup AdScanner mijenja način na koji se mjeri TV gledanost. Tim potezom dodatno učvršćuju i svoj položaj na najjačem europskom tržištu.
Novo rješenje Cockpit temelji se na samostalno razvijenom algoritmu koji omogućuje uvid u ponašanje gledatelja po sekundi.
Korist od ovakvog mjerenja, navode iz Adscannera, imat će i oglašivači te medijske agencije.
Prvi put, koristeći samo jedan alat, imaju potpunu transparentnost i kontrolu nad svojim kampanjama, a upravo takav mehanizam omogućuje im da TV kampanje brže i efikasnije optimiziraju. Sve te prednosti već su prepoznali i A1 Hrvatska i HRT, koji već koriste AdScannerova rješenja.
“Naš je cilj nadograditi TV oglašavanje u Njemačkoj i poboljšati učinkovitost planiranja oglasnog prostora. S Vodafoneom kao partnerom, sada činimo prvi korak u tom smjeru na njemačkom tržištu.
Naš algoritam za prepoznavanje video sadržaja automatski prepoznaje TV kampanje i TV sadržaj, a istovremeno generira performance grafove i analize ciljnih skupina na temelju interakcije gledatelja s TV programom.
Oglašivači i trgovci u bilo kojem trenutku mogu dobiti tražene rezultate putem našeg Cockpita”, rekao je izvršni direktor i suosnivač AdScannera Marin Ćurković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu