6 Koraka do idealne internet trgovine

Autor: Neuralab , 11. prosinac 2015. u 09:43
Foto: Thinkstock

Već dugo slušate o benefitima internet trgovine i razmišljate o pokretanju svog online carstva? Sada je pravo vrijeme.

Posao prodavača se kroz povijest pokazao kao kruh sa sedam kora. Od robne razmjene i davanja svog omiljenog kućnog ljubimca, preko sajmova u 19. stoljeću i sumnjivih žicara, ljigavih putujućih trgovaca iz poslijeratnog vremena, pa sve do nasilnih telemarketera bez takta i finesa.

O svim nedaćama trgovaca iz prošlosti, koje smo slikovito prikazali u našoj infografici, više se ne morate brinuti. Slobodno ih ostavite u ropotarnici povijesti. Dobro došli u digitalno doba, gdje vaša kreativnost dolazi u prvi plan.

Već dugo slušate o benefitima internet trgovine i razmišljate o pokretanju svog online carstva? Sada je pravo vrijeme. Brzi pristup internetu, pametni telefoni i razvoj modernih tehnologija rapidno mijenjaju kolektivnu svijest potrošača, a vama omogućuju izgradnju digitalne trgovine iz snova.

Do prije desetak godina izgradnja dućana bila je prilično jednosmjerna ulica s nevelikim brojem opcija i znatnim brojem novčanica koje se trebalo uložiti u izgradnju i uređenje prodajnog mjesta. Izrada idejnog rješenja, nacrti, biranje najboljeg izvođača radova, odabir kvalitetnih materijala, uređenje interijera, oglašavanje nove lokacije, skladište… Tek kada ste zadovoljili sve ove faktore, mogli ste se posvetiti samoj prodaji.

Kako bi pobudili interes kod novih kupaca i zadobili njihovo bezuvjetno povjerenje, krucijalno je da se i prema izradi vaše internet trgovine postavite na isti način. Stručnost, iskustvo i tehnička zaigranost samo su neke od kvaliteta koje bi trebali tražiti u digitalnoj agenciji koja će vam izgraditi web shop.

Neuralab je kroz svoj poznati trokut usluga [dizajn, programiranje, sadržaj] osmislio 6 faza stvaranja idealne internet trgovine, skrojene za posebne potrebe svakog klijenta te najvažnije, krajnjeg korisnika:

1. Ideja i planiranje

Put započinje iscrpnim radionicama, detaljnim analizama i grafovima koji probijaju granice Excela i Vaših poslovnih planova. Kroz više iteracija se dolazi do generalne ideje internet trgovine, što sve ona mora sadržavati te što će nam uopće biti glavna prednost nad online konkurencijom.

2. Razvoj vizualnog identiteta

Više nije dovoljno imati web trgovinu koja se oslanja isključivo na postojeću bazu vjernih kupaca i velike količine proizvoda. U ovoj fazi stvara se pojavnost Vaše kompanije i usluga koje nudite, a koja će privući nove kupce i kreirati bolje iskustvo online kupnje.

3. Detaljan interaktivni dizajn

Ideju i vizualni identitet potom pretačemo u detaljan grafički izgled Vaše internet trgovine. Stvaramo sve vrste prikaza i ekrana, za sve vrste mobilnih, tablet ili dekstop uređaja, ‘sjeckamo’ korisničke putanje i testiramo različite vrste ponašanja proizvoda.

4. Programiranje i razvoj sustava

Programiranje manifestira sve želje, vizuale i funkcije u jednu smislenu cjelinu. Ovo je pozornica u kojoj programeri nizanjem nula i jedinica izvode svoju magiju oživljavajući sve dogovorene elemente iz prethodnih faza. Neuralab je tehnološko neutralan tim pa se projekt može realizirati na više online platformi (Web / iOs / Android)..

5. Kreiranje sadržaja i optimizacija korisničkog iskustva

Vrijeme je da cijelu priču obogatimo sadržajem s kojim će kupci moći interaktirati. Uz integraciju detaljnih alata za statistiku posjeta i prihoda te optimizaciju sadržaja za Google tražilicu, vaša internet trgovina prati visoko postavljene standarde u online poslovanju.

6. Evolucija i iteracija

Bogatstvo prikupljenih podataka i navika potrošača, omogućava nam da kontinuirano nadograđujemo cijelu priču. Upravo ovdje leži pravi kreativni izazov jer zadnja je faza ujedno i prva faza novije, bolje i uspješnije internet trgovine.

Još uvijek imate nedoumica trebate li ući ili ne u digitalno prodavanje? Investirajte u tehnologiju. Investirajte u sebe. Izgradite zajedno s nama svoju idealnu internet trgovinu. Benefiti su nebrojeni!

 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Fulo si ceo fudbal Traderu. eCommerce se kači na tvoje postojeće proizvode, usluge, firmu…što god da proizvodio. Možeš i repu prodavati što se digitalaca tiče. Nije ti to ili / ili

Da..da, ostavimo svoja zanimanja i svi krenimo u ecommerce. Kao što smo svi krenuli u sajtove za nekretnine, pa sajtove za kuponsku prodaju. I naravno svi smo propali, ali nema veze.

Mi ništa ne naučimo iz vlastitih grešaka. Kod nas jedan zasadi češnjak i proda, druge godine zasadi njih 100 pa cijena padne i svi propadnu. I tak u nizu drugih poslova.

Kako onda očekivati da nam krene ekonomija sa takvim mentalitetom.

New Report

Close