3. MeetUP Contact Center Akademije: „Kako oblikovati prostor za rad u kontaktnom centru u skladu sa standardima?“

Autor: Objava za medije , 22. rujan 2014. u 08:30
Press foto

Treći MeetUP će se održati 25. rujna 2014., u prostoru Laube, na adresi Prilaz Baruna Filipovića 23a, s početkom u 16:00 sati.

Nakon uspješno održana dva MeetUP-a u 2014. godini, bliži se i posljednje ovogodišnje okupljanje direktora i supervizora kontaktnih centara renomiranih hrvatskih i regionalnih kompanija, u organizaciji Contact Center Akademije tvrtke Radilica.

Treći MeetUP će se održati 25. rujna 2014., u prostoru Laube, na adresi Prilaz Baruna Filipovića 23a, s početkom u 16:00 sati. Sudionici ovog poslovnog druženja, saznat će više o temi: „Kako oblikovati prostor za rad u kontaktnom centru u skladu sa standardima?“

Svoja znanja i iskustvo iz područja zaštite na radu, sa sudionicima trećeg MeetUP-a, podijelit će Perica Frković, diplomirani inženjer sigurnosti na radu. Perica ima dugogodišnje iskustvo rada u velikim hrvatskim kompanijama kao što su Nacionalni park Plitvička jezera i Hrvatske šume, a zadnjih pet godina radi na stručnim poslovima zaštite na radu u tvrtci Metroalfa d.o.o. Zagreb. Član je nacionalnog vijeća za zaštitu na radu, te je stalni sudski vještak Županijskog suda u Zagrebu za područje zaštite na radu i zaštite od požara.

Polaznicima će u interaktivnoj prezentaciji reći više o ergonomiji, statodinamičkim i psihofiziološkim naporima djelatnika, kao i o naporima vida i govora, te utjecajima buke. Također, sudionici MeetUP-a će saznati više o zahtjevima koje mora ispunjavati radno mjesto za rad s računalom, koje su obveze poslodavca, te o najboljim praksama i načinima na koje je moguće umanjiti napore u radu na računalu i telefonu.

Kao i na prethodnim MeetUP susretima, nakon prezentacije druženje i razmjena iskustava nastavlja se u prijateljskoj, opuštenoj atmosferi uz vino i snack. Za sudionike je posebno organiziran kutak znanja u kojem mogu saznati više o tehnološkim dostignućima i rješenjima.

Podsjećamo, MeetUP Contact Center Akademije (CCA) strukturirano je poslovno druženje osmišljeno kao prostor učenja, razvoja i dijeljenja iskustava svih dosadašnjih i budućih polaznika CCA. MeetUP-i se održavaju tri puta godišnje, a sudionici su direktori, voditelji, supervizori i svi ostali djelatnici kontakt centar i customer care industrije koji prate trendove u struci, te usavršavaju svoja znanja. Atmosfera je opuštena, otvorena i manje formalna, a više klupska. Teme su uvijek atraktivne, a spadaju u domenu operativnog razvoja i vođenja contact center i/ili customer service timova. Svaki susret ima krovnu temu koja se obrađuje putem stručne i interaktivne prezentacije, a naglasak je na praktičnim pitanjima i interakciji sa sudionicima. Predavači koji prezentiraju pojedine teme,  vrhunski su stručnjaci koji svoja znanja i iskustva dijele sa sudionicima, kroz predavanje i neformalno druženje kako bi im pomogli da još bolje i učinkovitije rade svoj posao.

Organizatori se posebno zahvaljuju generalnom sponzoru Sedam IT-u koji je pomogao u realizaciji sva tri ovogodišnja MeetUP-a, te sponzoru Alfanum d.o.o. i medijskom pokrovitelju Poslovnom dnevniku.

Više informacija o MeetUP-u i načinu prijave možete pronaći na http://radilica.hr/Usluge/MeetUP-CCA/

Komentirajte prvi

New Report

Close