Završeno 92 posto radova na prioritetnoj dionici autoceste Bar-Boljare

Autor: Poslovni dnevnik , 06. prosinac 2020. u 08:00
Još se ne zna kad će biti potpisan novi aneks ugovora s Kinezima kojim bi se utvrdio konačni datum završetka posla

Rok za završetak radova istekao je 30. rujna, a novi bi mogao biti krajem ljeta ili u jesen sljedeće godine.

Prema podacima nadzornog tijela, procjenjuje se da je završeno 92% radova na prioritetnoj dionici autoceste Bar-Boljare, od Smokovca do Mateševa, priopćio je Goran Vujović, direktor poslovne jedinice Monteputa za upravljanje projektom autoceste. On je najavio da bi radovi mogli biti završeni do kraja ljeta ili u jesen sljedeće godine.

Vujović je rekao Pobjedi da je pandemija prouzročila kašnjenje gradnje, ali i loša organizacija izvođača radova, kineske kompanije CRBC. Još se ne zna kad će biti potpisan novi aneks ugovora kojim bi se utvrdio novi datum završetka posla, jer nadzorno tijelo, francusko-talijanski konzorcij Ingerop – Geodata, još nije odlučilo o zahtjevu CRBC-a. “Još traje detaljna analiza tog zahtjeva”, rekao je Vujović.

Rok za završetak radova istekao je 30. rujna. Taj je rok bio utvrđen aneksom ugovora iz svibnja prošle godine.

“Razlog za kašnjenje je i CRBC-ovo produženo mobiliziranje radne snage na samom početku, a i za vrijeme trajanja projekta, spora reakcija izvođača, odnosno nepravovremeno postupanje po nalozima koje je izdavalo nadzorno tijelo u vezi s izgradnjom, kao i nesnalaženje CRBC-a u zahtjevnim geološkim uvjetima“, objasnio je Vujović.

140

radnika bilo je zaposleno na gradilištu autoceste na kraju listopada

On je podsjetio je da je na kašnjenje radova utjecala i procedura ugovaranja naknadnih radova, odnosno prve faze petlje Smokovac, vodoopskrba i napajanja autoceste električnom energijom.

Vujović je naveo da je završen proboj i betoniranje sekundarne obloge na svih 16 tunela, ukupne dužine 35.500 metara. U tunelima traje ugradnja elektro-strojne opreme i instalacije, kao i izgradnja kolovozne konstrukcije. Realizirano je 99 posto rasponske konstrukcije svih mostova, osim na mostu Uvač 4, na kojem je preostalo još betoniranja.

Na svim mostovima u tijeku je postavljanje zaštitne ograde. Počela je i hidroizolacija kolovozne ploče i asfaltiranje. Na svih šest tunela prve dvije dionice završena su dva sloja asfalta u obje cijevi.

Vujović je naveo da je na gradilištu autoceste na kraju listopada bilo zaposleno 1460 radnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close