Za drugu dionicu zainteresirano pet tvrtki i tri konzorcija

Autor: Poslovni.hr , 15. rujan 2024. u 09:55

Zaključenje ugovora o projektiranju i gradnji dionice Mateševo-Andrijevica planirano do kraja godine.

Na javni poziv za pretkvalifikaciju za izbor izvođača za izradu glavnog projekta i izgradnju autoputa Bar – Boljare, dionica Mateševo ​​- Andrijevica, javilo se pet tvrtki i tri konzorcija, koji su iskazali interes za tu dionicu.

Iz Ministarstva komunikacija za Vijesti priopćeno je da će konačna cijena izgradnje druge dionice autoceste od Mateševa do Andrijevice biti poznata nakon odabira najpovoljnije ponude potencijalnog izvođača.

Jasni rokovi

Iz resora Maje Vukićević izvijestili su kako je zaključenje ugovora o projektiranju i građenju dionice Mateševo-Andrijevica planirano do kraja ove godine, nakon čega će se stvoriti uvjeti za početak izrade glavnog projekta i izvođenje pripremnih radova.

“U skladu s definiranom dinamikom, zaključenje ugovora o projektiranju i izgradnji dionice Mateševo-Andrijevica planirano je do kraja ove godine, nakon čega bi se stvorili uvjeti za početak izrade glavnog projekta i izvođenje pripremnih radova, odnosno same izgradnje ove dionice. Ujedno je potrebno sklopiti ugovore o zajmu i bespovratnim sredstvima, odabrati nadzor nad projektima, kao i niz drugih radnji poput izvlaštenja zemljišta”, priopćeno je iz Ministarstva prometa.

Kažu da se dosadašnje aktivnosti na pripremi realizacije druge faze izgradnje autoputa Bar – Boljare odvijaju planiranom dinamikom.

“Svaka od ovih aktivnosti nosi određene izazove. No, dosadašnje aktivnosti provode se planiranom dinamikom, tako da ne očekujemo izvanredne okolnosti koje bi mogle odgoditi odabir izvođača i početak realizacije projekta”, poručili su iz Ministarstva prometa.

Izvijestili su da je predviđeno vrijeme izgradnje druge dionice projekta autoceste pet godina, od čega godinu dana za izradu glavnog projekta i četiri godine za njegovu izgradnju.

Konačna cijena izgradnje druge dionice autoceste od Mateševa do Andrijevice bit će poznata nakon odabira najpovoljnije ponude od strane potencijalnog izvođača.

“Konačna cijena izgradnje bit će poznata nakon zaprimanja ponuda i odabira najpovoljnije ponude. Financiranje je poduprla Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) sa zajmom u iznosu od 200 milijuna eura, kao i bespovratna sredstva iz EU fondova, budući da je projekt dio indikativnog proširenja Transeuropske prometne mreže. (TEN-T) na Zapadnom Balkanu i Jedinstvenu listu prioritetnih infrastrukturnih projekata za Crnu Goru, te kao takva pogodna za osiguranje bespovratnih sredstava iz raspoloživih EU fondova. Preostali iznos za sufinanciranje investicije osigurao bi se iz državnog proračuna”, kažu u Ministarstvu prometa.

200 milijuna

eura financiranja osigurali su EBRD i EU fondovi

Dodali su da se na javni poziv za pretkvalifikaciju za odabir izvođača za izradu glavnog projekta i izgradnju autoceste javilo pet tvrtki i tri konzorcija.

“Javni poziv za pretkvalifikaciju za izbor izvođača za izradu glavnog projekta i izgradnju autoputa Bar – Boljare, dionica Mateševo ​​– Andrijevica, objavljen je 24. travnja i trajao je dva mjeseca, tj. poziv je završio 23. lipnja. Za predmetnu dionicu autoceste interes je iskazalo pet tvrtki i tri konzorcija, priopćeno je iz Ministarstva prometa.

Povjerenstvo radi na ocjenjivanju prijava u skladu s pravilima i kriterijima nabave EBRD-a, koji se odnose na pravne i financijske sposobnosti, dokazano iskustvo na sličnim projektima, usklađenost s međunarodno priznatim standardima zaštite okoliša, socijalnim, zdravstvenim i sigurnosnim normama.

Uži izbor

“Na temelju ocjene Povjerenstva i uz potvrdu EBRD-a, za sljedeću fazu postupka definirat će se uži izbor ponuditelja, odnosno ponuditelja kvalificiranih za podnošenje ponuda za glavni natječaj koji se odnosi na izradu glavnog projekta. te izvođenje radova na predmetnoj dionici”, tvrde u Ministarstvu prometa.

Kako su naveli, osim javnog poziva za izbor izvođača, raspisan je i javni poziv za izbor inženjera, odnosno nadzornog tijela za nadzor nad projektiranjem i izvođenjem radova, vođenje ugovora s izvođačem i podršku upravljanje projektom, u skladu sa FIDIC uvjetima, kao i važećim zakonskim propisima Crne Gore.

Komentirajte prvi

New Report

Close