Vodafone i Telekom Srbija partneri na regionalnim tržištima

Autor: Poslovni dnevnik , 08. studeni 2021. u 22:00
Ugovor između dvije kompanije obuhvaća Srbiju, Crnu Goru te Bosnu i Hercegovinu/PD

Taj poslovni odnos omogućit će Telekomu Srbija da iskoristi Vodafoneovu vodeću poziciju u području digitalizacije potrošačkih proizvoda i ponude servisa.

Vodafone, vodeća telekomunikacijska kompanija u Europi i Africi i Telekom Srbija potpisali su ugovor o partnerstvu koji obuhvaća Srbiju, Crnu Goru te Bosnu i Hercegovinu.

Tim strateškim partnerstvom Telekom Srbija dobit će mogućnost primjene svih znanja i iskustava koja su stručnjaci iz Vodafonea godinama stvarali i nadograđivali na globalnom tržištu, javlja portal eKapija.

Taj poslovni odnos omogućit će Telekomu Srbija da iskoristi Vodafoneovu vodeću poziciju u području digitalizacije potrošačkih proizvoda i ponude servisa.  Partnerstvom s Vodafone Procurement Company (Vodafonoevom kompanijom za nabave), Telekom Srbija dobit će pristup kapacitetima za nabave.

To znači da partnerstvo osigurava i uvide u kategorije različitih proizvoda i strateško usmjeravanje, konzultantske usluge, odAnosno savjetovanje tijekom procesa nabava čime se ostvaruje optimizacija troškova i stvaranje vrijednosti, navodi se u priopćenju Telekoma Srbija.

“Pozdravljamo pristupanje Telekoma Srbija našoj obitelji partnerskih tržišta i radujemo se zajedničkom radu s ciljem prenošenja našeg znanja i iskustva za potrebe njihovih korisnika u Srbiji, Crnoj Gori te BiH”, rekao je Diego Massidda, glavni direktor Vodafonea za partnerska tržišta. Vladimir Lučić, glavni direktor srpske državne telekomunikacijske kompanije, izjavio je da je Telekom Srbija regionalna kompanija s dugom tradicijom uspješnog poslovanja.

“Tijekom protekle dvije godine bili smo usredotočeni na transformaciju kompanije, kako bi se mogli ravnopravno natjecati s najrazvijenijim svjetskim kompanijama.

Uvjereni smo da će nam suradnja s Vodafoneom osigurati pristup svim važnim resursima u području digitalne transformacije i omogućiti povećanje učinkovitosti našeg poslovanja, optimizaciju troškova troškove i unaprjeđenje korisničkog iskustva”, dodao je Lučić.

Komentirajte prvi

New Report

Close